GiZmo Skrivet 3 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2009 Funderar på att skaffa en ny laptop/notebook/whatever för att ha till skolan. Ska troligen mestadels skriva/chatta/surfa/glo på film med den, så kräver inget monster Nån liten grej, fast med lagom stort tagentbord är det jag söker efter. Tittat lite på Toshiba 200 NB (~3700kr) i butik och den verkar helt okej, bara det att den har högblank skärm, då jag skulle föredra matt. Största skälet till att jag funderar på den är tagentbordet, nästan fullskaligt. Nån som har något bättre tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 september, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2009 Bump Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2009 http://www.zepto.se/Shop/Notebook.aspx?notebookid=1487 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts