Skotten_31 Skrivet 2 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2009 Jag letar efter spel som man kan köra Co-op på(lan spel). Har redan dessa - Empire earth - Conflict denied ops - SWAT 4 - L4D Vill inte ha spel som Cs tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 2 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2009 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=48190 GRAW2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2009 Splinter Cell: Chaos Theory är riktigt skoj. Serious Sam-spelen? Quake 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 2 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2009 Serious Sam är alltid roligt, troligtvis det spelet som fick mig att börja spela mer co-op. Vet inte hur Serious Sam 2 är, men Serious Sam: The second encounter är riktigt bra, sen är ju Serious Sam HD påväg också. (Kommer bli awesome) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2009 CoD WaW's bonusspel Nazi Zombies är jävligt skoj på lan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 2 september, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2009 Tack för alla tips! Ska kolla igenom spelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2009 Det verkar vara PC-spel och inte annat såsom PS3? Annars lirar jag väldigt mycket co-op på Resistance 2 nu. Kanske inte världens bästa spel men helt klart underhållande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 2 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2009 (redigerad) Half Life finns ju som coop, rätt skoj att lira igenom, Doom 3 osv, dom flesta FPSen kan man lana på, men nåt du måste testa är LieroX, ett av världens roligaste spel : D . Redigerad 2 september, 2009 av Xennah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2009 Nu när Xennah nämnde Half life så kom jag på. Om du har Half life 2 så kan du ladda ner Synergy mod gratis, då kan du och dina kompisar spela storyn i co-op läge. Eller HL2dm och ladda ner coopmaps. Till exempel Save the scientist, Save dog, osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 3 september, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2009 Menade PC spel Ska testa HL2 modden, verkar kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts