spajdermän Skrivet 2 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2009 Pluggar sista året på gymnasiet. Sedan blir det KTH för hela slanten direkt nästa höst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2009 Går andra året på Medialinjen. Har valt ljudmedia som inriktning med fördjupningsområdet Ljudtekniker. Efter gymnasiet lär det bli att jag går Ljudteknikerutbildningen på Svenska-finska Högskolan i Haparanda, varpå jag söker jobb efteråt. Om jag misslyckas med att få jobb tar jag ett sabbatsår, sen försöker jag komma in på LTU:s Ljudteknikerutbildning i Piteå. Får jag inte jobb när jag gått ut där så är det tamigfan omöjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 2 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2009 Pluggar på högstadiet, började 7:an för snart 3 veckor sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 2 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2009 Tredje året på gymnasiet. Systemvetenskaplig linje. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 2 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2009 Tredje året på gymnasiet. Musik! Hihi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 2 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2009 Pluggar på högskola och jag gillar det verkligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 2 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2009 Första året på fordon, sen arbeta i något år kanske, och sedan bär det av till USA. Vad blir det för inriktning sen då? <: själv går jag andra året på gymnasiet med inriktning transport, riktigt kul nu när vi kommer igång med lastbilar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2009 Lever gott på bidrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 3 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2009 Vad blir det för inriktning sen då? <: själv går jag andra året på gymnasiet med inriktning transport, riktigt kul nu när vi kommer igång med lastbilar! Kommer fortsätta med bilar i USA, om det var det du menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 3 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2009 Kommer fortsätta med bilar i USA, om det var det du menade. Han undra nog vilken inriktning du ska välja till 2;an och 3;an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2009 Kommer fortsätta med bilar i USA, om det var det du menade. tror han syftar på transport eller mek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 3 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2009 Pluggar sista året på gymnasiet. Sedan blir det KTH för hela slanten direkt nästa höst. Vad tänkte du plugga på KTH? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 3 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2009 Pluggar tredje året på gymnasiet med inriktning IT/Media. Ptja, det ger ju ingen vidare utbildning och jag är inte så hajj på att plugga vidare. GOGO BIDRAG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 3 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2009 tror han syftar på transport eller mek. aye Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2009 Jobbar som kock Körde inte du ambulansbil? Eller har jag fått det om bakfoten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 3 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2009 (redigerad) Körde inte du ambulansbil? Eller har jag fått det om bakfoten? Var inte det typ Nord OnT: Jag går i sista året i gymnasiet! Går fordon med inriktning systemteknik, så det är mest el. Redigerad 3 september, 2009 av den0m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2009 Körde inte du ambulansbil? Eller har jag fått det om bakfoten? Det var Nord aka A.A. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 3 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2009 jobbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 3 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2009 Pluggar sista året på gymnasiet. Sedan blir det KTH för hela slanten direkt nästa höst. Fuck yeah! Vilken linje? Vad tänkte du plugga på KTH? Vad pluggar du på KTH, förresten? ___ Själv började jag Civilingenjörsprogrammet Medieteknik på KTH för drygt två veckor sedan. Sjukt nice, även om jag insåg hur mycket fritid jag egentligen hade förut. Men jag klagar inte, det känns meningsfullt, och jag träffar riktigt bra människor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 3 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2009 Tredje året på IT/Media. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts