Rushifell Skrivet 27 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2009 handikappigheten (det är ett nytt ord) själv är jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2009 (redigerad) Däckade till lite och missade tyvärr TF2-turneringen men jag hade inte haft någon större chans ändå, tror jag. Edit: Nvm, jag blev intryckt och fick råspö. Redigerad 27 november, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 27 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2009 Däckade till lite och missade tyvärr TF2-turneringen men jag hade inte haft någon större chans ändå, tror jag. Edit: Nvm, jag blev intryckt och fick råspö. Synd, vi tränade ju lite. SVTs Dreamhack-site, kommer sända e-sport senare. http://svt.se/dreamhack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2009 (redigerad) Helvetes jävla cpunge till granne slog näven i bordet så min dator dör, support kollade på den och konstaterade att det är nått fel på moderkortet.... >_> som tur är har jag min notebook med mig men va fan.. får ta ungens namn o skit, se om moderkortet kan fixxas/bytas på garantin, kostar de mig nått så får han fan betala fan ska man göra nu när man inte ens kan lira? guuuuh känner fan för att dra hem men de blir ju inte precis bättre där.. sdfmkomkpsdfhkpkpsdfkp Redigerad 27 november, 2009 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2009 GTAsajtarna får ställa sig vid nån av SVTs kameror! http://svt.se/dreamhack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 27 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2009 Helvetes jävla cpunge till granne slog näven i bordet så min dator dör, support kollade på den och konstaterade att det är nått fel på moderkortet.... >_> som tur är har jag min notebook med mig men va fan.. får ta ungens namn o skit, se om moderkortet kan fixxas/bytas på garantin, kostar de mig nått så får han fan betala fan ska man göra nu när man inte ens kan lira? guuuuh MEATSPIN!1!1 Eller..vänta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2009 Dr.Love! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2009 sdfmkomkpsdfhkpkpsdfkp Fyfan, du har mitt medlidande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2009 Skulle MSI vara uppe på scenen oftare skulle de vara nya roccat. http://data.fuskbugg.se/skalman01/RRRRROOOOOCCCAAATT.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2009 Hur länge har Statoil öppet? Dygnet runt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 27 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2009 (redigerad) Hur länge har Statoil öppet? Dygnet runt? RnaDOM Redigerad 27 november, 2009 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2009 Hur länge har Statoil öppet? Dygnet runt? Statoil närmast Elmia (rakt över E4:an) har 24/7. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2009 Hur länge har Statoil öppet? Dygnet runt? Du borde ha lärt dig det efter alla år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2009 xstreem på scenen nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 27 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2009 Blir det nån forumträff? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 27 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2009 Loltrain! Splittrades dock 15 sekunder efter att man lyckats komma in i det. Är imponerad av Venoms insatts! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2009 (redigerad) Du borde ha lärt dig det efter alla år! Jo, men jag ville vara säker. Edit: Btw, körde TF2 4v4. Vi kom 4. Av 8 lol. Edit2: Skall väl tilläggas att vi mötte några av världens bästa lag. Redigerad 28 november, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2009 (redigerad) Jag har inte ens sett stellhell än, vad är detta D: oh rait, angående datorn, ganska säker att det är moderkortet som är cp, tog 800 i ersätting av ungen, säljer ramminne, cpu, och kylare till Zalcinowa och köper http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=396675 istället Redigerad 28 november, 2009 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 28 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2009 Loltrain! Splittrades dock 15 sekunder efter att man lyckats komma in i det. Är imponerad av Venoms insatts! Det var ett fint tåg. Hamnade i mitten när vi var instängda i mässdelen mellan B och C, så hoppade upp och skrek "Dom har sovsal i A-hallen, A-HALLEN!", folk började med skrika, vi vände och blev omsprungna av Crew som låste dörrarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rushifell Skrivet 28 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2009 jävla crew, dom ska alltid förstör när det är som roligast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts