Siana Skrivet 21 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 Jag vill ställa upp i freestyle graphics men har fan idétorka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 24 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2009 D29, nära scen sitter jag. Köpte biljett nyss! Mitt åttonde DH nu tror jag, inte illa ; ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2009 Blir att tagga till DHS nästa år då. Då man har en ny dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 25 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2009 Blir att tagga till DHS nästa år då. Då man har en ny dator DHS suger i jämförelse med DHW. But still, Dreamhack. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 25 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2009 Blir att tagga till DHS nästa år då. Då man har en ny dator AgentHack Summer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2009 AgentHack Summer. Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 25 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2009 kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2009 kommer Nice! Jaha ni, då stänger jag väl ner datorn då. Snart bär det av till polaren för att sova, och sedan går vi upp i ottan imorgon. Planeras vara på DH runt klockan 10. Vi ses! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 25 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2009 Upp vid sex, där vid runt åtta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 25 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2009 Sådär, packad och glad. (Ehehehe) 08:04 går tåget imorgon, och joina GiZmo vid 09:06 för sista rutten mot Elmia. Naaajs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 25 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2009 Packat ner det som går just nu, resten fixar jag imorgon, åker runt 8, lär väl vara där någonstans mellan 10 och 11. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2009 Studio eSport lär bli nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2009 Hur många GTAsajtare är där nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2009 Dags att börja packa ner och göra iordning, ses på DH imorrn idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2009 Vaknade helt random nu. Skriver detta på iPhonen. Ska ju inte upp förrän om en timme! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 26 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2009 Jag kommer ner på lördagen och hälsar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2009 Sitter i bilen påväg mot Jönköping nu, julmusik spelas medan polaren sover i baksätet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2009 Jag sitter också i bilen är väl framme om 70min kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 26 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2009 Här prick 8 helt cleant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rushifell Skrivet 26 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2009 ROFLROFLROFL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts