Saleen Skrivet 1 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2009 Lägger DH på hyllan. Känns ovärt på något sätt, lanar hellre med ett gäng polare, med endast våra egna datorer som surrar, sängar och stolar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2009 (redigerad) LAN är mycket bättre med bara några polare. Jag vet inte hur det är med ER men jag går inte på DH för att spela nätverksspel såsom L4D, Diablo II, Warcraft III osv osv. Det är sånt man gör på LAN med polarna, inte på DreamHack. Lite som att säga att man hellre super hemma med polarna istället för att gå ut på krogen och träffa nytt folk och se på band, det är två helt skilda saker som båda har sina för-och-nackdelar. Jag gör iaf helst både och. Redigerad 3 oktober, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2009 Bump. Det är inte långt kvar nu! Jag har tittat på en massa YT-filmer så nu är jag grymt taggad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 16 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2009 Ehehe, jag har ingen skjuts. :c Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 16 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2009 (redigerad) Ehehe, jag har ingen skjuts. :c ._. Redigerad 16 november, 2009 av Flaskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2009 (redigerad) Ta tåg till Växjö så kan jag skjutsa resten av vägen Funkar om du inte har så mycket att bära Redigerad 16 november, 2009 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 16 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2009 Ta tåg till Växjö så kan jag skjutsa resten av vägen Funkar om du inte har så mycket att bära Hmm, låter som en bra idé! Tar dock bara med mig laptopen och en extern hdd isf. Så det blir inte mycket alls. Måste få tag i en hdd bara. >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2009 (redigerad) Hmm, låter som en bra idé! Tar dock bara med mig laptopen och en extern hdd isf. Så det blir inte mycket alls. Måste få tag i en hdd bara. >.< Kan låna ut 20" wide eller en 19" om det är så att du inte vill släpa runt på skärm på tåget ^^ Redigerad 16 november, 2009 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 16 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2009 Kan låna ut 20" wide eller en 19" om det är så att du inte vill släpa runt på skärm på tåget ^^ Hm, ja, min stationära är jäkligt liten, så det vore jäkligt najs. Och tåg till Växjö var sjukt billigt om man jämför med vad jag hade fått betala om jag skulle till Jönköping. Tätt går dem med. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 16 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2009 Dreamhack confirmed! Ska dit med 3 andra kompisar. Sitter vid B27 om jag inte minns fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 16 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2009 Sjuukt taggad nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2009 Sjuukt taggad nu! Detsamma! Jag har sett så många filmer mm nu så att jag längtar lite för mycket för mitt eget bästa - jag börjar nämligen redan bäva när det är slut. Men det är ett gott tecken, det var länge sen jag längtade så mycket till ett DH. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 17 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2009 Detsamma! Jag har sett så många filmer mm nu så att jag längtar lite för mycket för mitt eget bästa - jag börjar nämligen redan bäva när det är slut. Men det är ett gott tecken, det var länge sen jag längtade så mycket till ett DH. Samma här, skippade förra hacket då jag inte kände lusten men nu är jag grymt taggad, kommer bli nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2009 Inte för att jag dricker Jolt, men det är ändå tradition att se en massa Jolt på DreamHack... http://www.financierworldwide.com/article.php?id=5085 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 18 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2009 http://www.dreamhack.se/dhw09/news/1153-sp...-e-pa-dreamhack Trevligt värre! Senaste exklusiva-betan jag kommer ihåg var väl, World In Conflict? Någon som har koll på om det blir webkameror över uppbyggnaden osv.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2009 Det verkar hyfsat ballt. Webbkameror ska vi nog inte hoppas på, det har inte funnits på länge. Jag undrar just hur många som kommer att få svininfluensan efter DH, lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2009 Den här tycker jag fan är skön på nåt sätt: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 19 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2009 (redigerad) Den här tycker jag fan är skön på nåt sätt: Sett den säkert 4-5 gånger de senaste dagarna, otroligt skön stil på den och även den de gjorde innan. (Från W06) Saitone kommer till Dreamhack, rätt galet. Redigerad 19 november, 2009 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 20 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2009 Taggad som satan! Dunkat Raddox i flera dagar nu. Och tack till GiZmo som hjälper mig att komma dit. :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rushifell Skrivet 20 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2009 Tyvärr ställer jag nog inte upp i chip-compot i år som jag hade tänkt. Brist på inspiration och motivation helt enkelt. Kanske i sommar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts