Jump to content

DreamHack Winter 2009

Siana
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 264
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

LAN är mycket bättre med bara några polare. Jag vet inte hur det är med ER men jag går inte på DH för att spela nätverksspel såsom L4D, Diablo II, Warcraft III osv osv. Det är sånt man gör på LAN med polarna, inte på DreamHack. Lite som att säga att man hellre super hemma med polarna istället för att gå ut på krogen och träffa nytt folk och se på band, det är två helt skilda saker som båda har sina för-och-nackdelar. Jag gör iaf helst både och. :)

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 1 month later...
Hmm, låter som en bra idé! Tar dock bara med mig laptopen och en extern hdd isf. :o Så det blir inte mycket alls. Måste få tag i en hdd bara. >.<

Kan låna ut 20" wide eller en 19" om det är så att du inte vill släpa runt på skärm på tåget ^^

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan låna ut 20" wide eller en 19" om det är så att du inte vill släpa runt på skärm på tåget ^^

Hm, ja, min stationära är jäkligt liten, så det vore jäkligt najs. Och tåg till Växjö var sjukt billigt om man jämför med vad jag hade fått betala om jag skulle till Jönköping. :o Tätt går dem med. ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detsamma! Jag har sett så många filmer mm nu så att jag längtar lite för mycket för mitt eget bästa - jag börjar nämligen redan bäva när det är slut. ^_^

Men det är ett gott tecken, det var länge sen jag längtade så mycket till ett DH.

Samma här, skippade förra hacket då jag inte kände lusten men nu är jag grymt taggad, kommer bli nice.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor