SilentViper Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 Om DHS blir i GBG så glöm att jag åker på DHS då blir det DHW istället vill inte åka längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 (redigerad) Om DHS blir i GBG så glöm att jag åker på DHS då blir det DHW istället vill inte åka längre. Då finns det fortfarande en chans att man sticker dit. Göteborg är närmare och passar bättre för mig. Redigerad 9 december, 2009 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 31 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2010 Så det blev göteborg? eller? va? va? Biljettsläpp och grejor redan ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 31 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2010 Så det blev göteborg? eller? va? va? Biljettsläpp och grejor redan ju Läste du bara titlen på mailet eller? "Sommarens DreamHack blir i Elmia, Jönköping och går av stapeln 19-22 juni 2010." Tycker det är extremt dåligt av dom att inte gå ut med nån info what so ever förrens nu. Elmia.se bekräftar att dom kommer vara där Najs att det är samtidigt som hundshow, blir att dra dit och kolla ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 1 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2010 Läste du bara titlen på mailet eller? "Sommarens DreamHack blir i Elmia, Jönköping och går av stapeln 19-22 juni 2010." Tycker det är extremt dåligt av dom att inte gå ut med nån info what so ever förrens nu. Elmia.se bekräftar att dom kommer vara där Najs att det är samtidigt som hundshow, blir att dra dit och kolla ;D Höh. Så det blev inte i Göteborg hade jag tänkt skriva. Men fan vad fett, biljettbokning inc! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts