GiZmo Skrivet 29 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2009 http://upl.gizgiz.nu/files/stell.jpghttp://upl.gizgiz.nu/files/venom.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 29 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2009 DET SER TAJT UT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 29 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2009 FLER GRUPPBILDER? TOGS VÄLL 3 STYCKEN OM JAG INTE MISSMINNER MIG VAVAVAVAVAVA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2009 :love: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2009 Hmm min klasskamrat failar lite på att vara activity på scen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 29 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2009 Usch, mina skor är våta och det gör ont i tårna.. öhm, filmtips någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 29 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2009 såg er när ni precis hade tagit kortet, fan va många ni såg ut att va xd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 29 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2009 såg er när ni precis hade tagit kortet, fan va många ni såg ut att va xd Vadå, är du här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 29 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2009 Vadå, är du här? japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2009 Nu börjar jag packa tror jag, thxbye Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2009 (redigerad) Yiffyiff, sitter här helt ensam nu edit: zomg, såg sikorka bära på sin dator weeh nu ska jag dra http://upl.gizgiz.nu/files/P1190646.jpg bai bai dreamhack <3 Redigerad 29 november, 2009 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 29 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2009 Raddox bidrag i år ägde som vanligt. Vann han eller? Vad var förstapriset i WILD-tävlingen i år? Var ju inte där i år, men lär ändå besöka DHW10, just för att WILD bjuder på så många sköna bidrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 29 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2009 Gruppbild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2009 Gruppbild? BILDER: Gruppfoto: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 29 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2009 Är hemma nu och skall ta ut min skönhetssömn. Overall var detta DH't riktigt bra, inte det bästa men ändå bra. Känns som att vi (Eller jag, iallafall) spenderade för lite tid med varandra, dock var den tiden vi faktiskt gjorde något riktigt nice. Kigosleepnao, puzz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 29 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2009 vilka är vilkarå ? stell siana och icecandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 29 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2009 Från vänster - Venom, Siana, Sikorka, Stell, Rushifell, JSHC, Ice, Unknown..(gizmo?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 29 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2009 phew, är hemma nu. eller, har varit hemma sedan imorse men har sovit hela dagen. flåt gizmo men vi vaknade tidigt av att polisen lallade runt på våran rad, så vi började packa ner grejer och orkade inte vänta tills dom ens tände ljusen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 29 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2009 Första gången man ser Stell utan sin PPP tröja på gruppfoto? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 29 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2009 Jesus, nu kom jag hem. Började packa kort efter dom tände, skakade hand med giz för att sedan åka till donken (utanför jkpg) och käka, hann en kort bilfärd innan min förare inte orkade vara vaken, sov utanför q8 och vaknade upp helt kolsvart. Urk, visste knappt vart vi var (god bless gps), sedan 7 timmar bilfärd hem. Sniff, väl hemma så saknar man känslan ändå, även fast det är 8:e gången i rad för mig. Men känns lite fortfarande som om Dreamhack förlorar stinget och blir lite tråkigare för varje år, denna gången var dock helt okej. Allting gick alldeles för fort, men ingenting fick mig riktigt att dö av lycka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts