Siana Skrivet 1 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 (redigerad) http://www.dreamhack.se/dhs09/skins/css/files/dhse/images/header-dhw09.jpg Så är det dags att börja tagga inför nästa DreamHack, DHW09. Som vanligt utlovas ett större, mäktigare och mer innehållsrikt event. Vi kommer till DHW09: StellHell Ante_freeman GiZmo Rushifell Sikorka Siana IceCandy JSHC Troxie Donkeey (Bold = Värdekod beställd) Själv har jag inte bokat än, jag har knappt någon kompis som ska dit förutom en gammal klasskamrat som visst har en massa onlinepolare som han ska sitta med. Jag får väl se om jag kan åka med och sitta med honom, kanske. Redigerad 25 november, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 1 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 Funderar på att åka. Har redan klass kamrater som kommer att tagga. Men vet inte :-/ _______________________________________________ Nice, Den genomskinliga datorn vid 0:43 kommer ifrån mitt gammla gymnasium IT Gymnasiet Södertörn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 1 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 DHS09: Igen? ;D Hmm. DH ville jag väldigt gärna sticka till i våras, nu vet jag inte längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 1 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 (redigerad) Jag planerar att åka, om jag lyckas få med nån vän så att säga. Redigerad 1 september, 2009 av Yukoai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 Biljett betald. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 Tror jag ska dit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 1 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 Jag kommer, betalat och bokat plats. Satt mig vid några klasskompisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 2 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2009 (redigerad) Yo. Ska dit, inte betalat. Kan vara intresserad utav en gtasajten rad föresten Redigerad 2 september, 2009 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2009 (redigerad) Alltid vart sugen på DH kanske blir DHS för mig nästa år men vi får se om jag har lyckats fixa en bättre dator. Fast vet inte hur jag ska ta mig dit. Redigerad 2 september, 2009 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2009 Ganska säker på att jag ska dit, ska kontrollera med skolan imorrn och ifall allt stämmer så bokar jag plats dirr! Intresserad av en gtasajten rad, då jag troligen kommer dra dit ensam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 23 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2009 Kommer, betalat och bokat plats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2009 Har inte betalt biljett, eller fixat något sätt att komma dit. Men jag vill dit, och jag har bestämt mig för att jag ska dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2009 (redigerad) Brööl, visade sig att vi ska ha lektioner den 26'e ändå, fuck :< Kan ju fortfarande komma, men missar släckningen 90% säker på att jag kommer vara ledig den 27'e, inte säker dock.. edit: fuck it, har bokat nu Redigerad 24 september, 2009 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 24 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2009 Jag kommer, fixar biljett imorgon tror jag. Sitter gärna på en GTArad men det lär nog bli svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 24 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2009 Oh, Dreamhack. Sitter på D18:1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 29 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2009 (redigerad) Sådär, biljett ordnad. Sitter just nu på D41. Edit: Rushifells biljett fixad. Han sitter bredvid mig och Gizmo! Redigerad 29 september, 2009 av IceCandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 september, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 september, 2009 Sådär, biljett ordnad. Sitter just nu på D41. Gött. Glömde nämna att jag har bokat med, D44 eller något sådant sitter jag på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2009 Tar tillbaks att jag ska dit. Taskigt läge, men jag har inte pengarna som krävs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 30 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2009 (redigerad) Officiell trailer för DHW'09 Taggmode. Redigerad 30 september, 2009 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 30 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2009 Lägger DH på hyllan. Känns ovärt på något sätt, lanar hellre med ett gäng polare, med endast våra egna datorer som surrar, sängar och stolar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts