Peter_Grusfors Skrivet 2 september, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2009 Hej! Hej Peter Kukfors, din mamma luktar kiss och du blev slagen som barn. Tack! Mvh Stellan Hej! Jag gillar inte din attityd. Du skulle vara mycket mera hjälpsam om du inte var så elak. Har ännu inte fått revoun(?) att funka. Hjälp. Tack! Mvh Peter Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2009 Bara jag som har känslan att Stellan kommer snart med ban? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 2 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2009 Bara jag som har känslan att Stellan kommer snart med ban? Vad fan skrev du på förra sidan? VAD FAN SKREV DU?! SER DU VAD DET STÅR?!?! Det var sista jag skrev i denna tråd nu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2009 Vad fan skrev du på förra sidan? VAD FAN SKREV DU?! SER DU VAD DET STÅR?!?! Det var sista jag skrev i denna tråd nu Jag var tvungen sorry Okej nu ska jag inte skriv nå mera. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2009 Hej! Jag gillar inte din attityd. Du skulle vara mycket mera hjälpsam om du inte var så elak. Har ännu inte fått revoun(?) att funka. Hjälp. Tack! Mvh Peter Hej! Jag gillar inte dig. Du skulle vara mycket mer hjälpsam om du inte var här alls. Har ännu inte förstått varför du sitter på en turkisk(?) proxy. Hjälp. Tack! Accually så har jag vetat om ditt mål sen dag ett. Såg igenom ditt skådespel och ville se om du själv insåg det, men icke. Att du sitter bakom proxy gör mig bara mer försiktig och kommer således banna alla dina andra accounts du kommer skapa nu när detta blir bannat bara för att förstöra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts