Peter_Grusfors Skrivet 1 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 Hej! Jag laddade ned programmet www.revouninstaller.com . Vilket är på Engelska. Jag undrar om det finns något program som är Svensk skrivet. Tack! Mvh Peter Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peter_Grusfors Skrivet 1 september, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 Hejsan! Jag undrar om någon har hittat ett Svenskt program som kan tag bort program dvs. utrota hela filen som jag väljer att slänga. Tack! Mvh Peter Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 Duger inte alternativet "Lägg till/Ta bort program" som finns i windows? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peter_Grusfors Skrivet 1 september, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 (redigerad) Duger inte alternativet "Lägg till/Ta bort program" som finns i windows? Hej! Tack för svar. Vill påminna dig om att programmet ska vara på Svenska. Tack! Mvh Peter Redigerad 1 september, 2009 av Peter_Grusfors Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 1 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 Hej! Tack för svar. Vill påminna dig om att programmet ska vara på Svenska. Tack! Mvh Peter trolljävel. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 1 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 Låter som om vi har en bot! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 Hej! Tack för svar. Vill påminna dig om att programmet ska vara på Svenska. Tack! Mvh Peter Du verkade inte riktigt förstå mig. I Windows finns det en funktion som gör att du kan avinstallera program etcetc. Det är beroende på vilken windows version du kör på? XP? Vista? I vista hittar du alternativet här http://pici.se/pictures/yLzLqfIEv.jpg I XP däremot ligger fliken till vänster när du öppnar "Den här datorn" och går under namnet "Lägg till / ta bort program" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peter_Grusfors Skrivet 1 september, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 Hejsan! Jag har hört att programmet inte utfyller samma funktion som det program jag letar efter. Hör gärna av er med flera förslag Tack! Mvh Peter Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 1 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 Du vill alltså att programmet ska förutom att avinstallera ditt andra program, även ta bort: Registerändringar, kvarliggande filer och allt som programmet någonsin skapade i din dator? Det är vad Revouninstaller gör har jag för mig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peter_Grusfors Skrivet 1 september, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 Du vill alltså att programmet ska förutom att avinstallera ditt andra program, även ta bort: Registerändringar, kvarliggande filer och allt som programmet någonsin skapade i din dator? Det är vad Revouninstaller gör har jag för mig. Hej! Jo du förstår precis vad jag menar, men jag letar efter ett Svensk skrivet program. Tack! Mvh Peter Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 1 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 (redigerad) Ladda ner programmet Guide.. Översatt Redigerad 1 september, 2009 av Adrian G Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peter_Grusfors Skrivet 1 september, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 Ladda ner programmet Guide.. Översatt Hej! Du Adrian, nu är det så att jag inte har lust eller ork att hålla på att översätta. Jag är faktiskt en ganska upptagen. Tack! Mvh Peter Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 1 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 Hej! Du Adrian, nu är det så att jag inte har lust eller ork att hålla på att översätta. Jag är faktiskt en ganska upptagen. Tack! Mvh Peter Hej! Här har du en helsvensk guide.. Mvh Adrian Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peter_Grusfors Skrivet 1 september, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 Hej! Här har du en helsvensk guide.. Mvh Adrian Hej! Jag skall testa programmet, någon dag. Men förvänta dig inte att jag kommer bli nöjd. Tills vidare undrar jag ifall någon har ett Svensk skrivet program. Tack! Mvh Peter Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 Nån som inte är bra på engelska eller är det en troll vi har. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peter_Grusfors Skrivet 1 september, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 Hej! Du är visst inte så smart SilentViper? Nåja, låt gå Tack! Mvh Peter Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 1 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 http://dsfv.schnuerpel.eu/troll_thread.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 Hej! Du är visst inte så smart SilentViper? Nåja, låt gå Tack! Mvh Peter Du stinker troll. -- Det var sista jag skrev i denna tråd nu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peter_Grusfors Skrivet 1 september, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 Hej! Hej Tobbe, varför ska du hålla på att spamma min tråd? Du borde nog lära dig hyffs. Som sagt, ifall ni inte hittar något program så kan ni lika gärna inte skriva något alls. Tack! Mvh Peter Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 Hej! Hej Peter Kukfors, din mamma luktar kiss och du blev slagen som barn. Tack! Mvh Stellan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts