NiExun Skrivet 29 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2002 jag sålde min ps2 för att köpa xbox ,hehe trodde gta3 och vice city skulle komma till xbox då ,men så fick jag höra om att den inte skulle det . så jag var där med min xbox utan nån av gta spelen som jag började sakna väldigt mycke ,till slut trötnade jag så mycke på xboxen att jag tog sönder den så att jag kunde åka och lämna tillbacks den ,sen gick jag och köpte ps2 med gta3 igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2002 Det var ju fult gjort(Hehe) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2002 Varför skrev du inte detta i off.topic för...bara undra!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 5 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2002 Det gjorde han... och skrev samma sak... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bob the dog Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 jag sålde min ps2 för att köpa xbox ,hehe trodde gta3 och vice city skulle komma till xbox då ,men så fick jag höra om att den inte skulle det . så jag var där med min xbox utan nån av gta spelen som jag började sakna väldigt mycke ,till slut trötnade jag så mycke på xboxen att jag tog sönder den så att jag kunde åka och lämna tillbacks den ,sen gick jag och köpte ps2 med gta3 igen Hear ya brother Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Hear ya brother Du behöver inte skriva så i varje topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Det var ju fult gjort(Hehe) När jag ser det där inlägget så fattar jag.....fråga inte vad är det du fattar för jag kommer inte svara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jollehojje Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Hur gjorde du när du tog sönder din X-box? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 När jag ser det där inlägget så fattar jag.....fråga inte vad är det du fattar för jag kommer inte svara Vad är det du fattar?? För jag fattar inte?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Vad är det du fattar?? För jag fattar inte?? Inte jag heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bob the dog Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Du behöver inte skriva så i varje topic. två gånger!! åhhh nej låt inte polisen ta mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts