Henkibojj Skrivet 16 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2009 Jag var 11 år när jag kom hit och jag blev aldrig bannad, det var nära en gång, men annars är det aldrig nån som sagt något. Lol, beroende på när du fyller år kan du bli bannad idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 19 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2009 (redigerad) Jag tycker att du alltid bettet dig moget. Aldrig stört mig på dig. När var det nära att du blev bannad? Vad hade du gjort? Tackar! Det var i slutet av förra året, jag hade inte gjort nånting, pratade bara öppet om min låga ålder vilket StellHell inte gillade. Lol, beroende på när du fyller år kan du bli bannad idag Jag fyllde 13 år i januari så jag sitter säkert, hoppas jag. Redigerad 19 september, 2009 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts