V1klund93 Skrivet 30 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2009 vore grymt schysst om nån kunde förklara hur man fixar speedometer (hastighetsmätare) till spelet. Jag har laddat ner det men får det inte att funka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 30 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2009 vore grymt schysst om nån kunde förklara hur man fixar speedometer (hastighetsmätare) till spelet. Jag har laddat ner det men får det inte att funka... Har du en ASI loader då? Om inte gå in på www.gtagarage.com och sedan söker du upp Alexander Blade's ASI Loader... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
V1klund93 Skrivet 30 augusti, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2009 http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=5691 http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=5231 Nån av dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 31 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2009 Ursäkta tiden men såg inte att du hade svarat till baka och ursäkta för att jag sade fel, jag menade GtaForums! Här har du! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
V1klund93 Skrivet 31 augusti, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2009 Lagt in dsound.dll i GTA IV-mappen nu - Spelet startar inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 31 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2009 Lagt in dsound.dll i GTA IV-mappen nu - Spelet startar inte... Har du senaste patchen? Eller har du tankat spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
V1klund93 Skrivet 31 augusti, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2009 Har nog inte senaste patchen.. men när jag ska logga in på social club så står det att jag har connection problem!! Alltid nåt som ska jävlas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
V1klund93 Skrivet 1 september, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 Kanske blir lite tjatigt men... hur installerar man senaste patchen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 1 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 Kanske blir lite tjatigt men... hur installerar man senaste patchen? Har du laddat ner spelet eller köpt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
V1klund93 Skrivet 1 september, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 Köpt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts