SimonJ Skrivet 29 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2009 (redigerad) Hejsan! Jag har ett problem med Windows Movie Maker. Jag håller på och ska redigera en film och det är inga problem att spela upp klippen jag ska använda i Media Player, men i Movie Maker så hackar dom något OTROLIGT! Nån mer än jag som har varit med om detta, och vad ska jag göra åt det? Samma sak händer även i Sony Vegas 8, vad är problemet? Redigerad 29 augusti, 2009 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 29 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2009 Hejsan! Jag har ett problem med Windows Movie Maker. Jag håller på och ska redigera en film och det är inga problem att spela upp klippen jag ska använda i Media Player, men i Movie Maker så hackar dom något OTROLIGT! Nån mer än jag som har varit med om detta, och vad ska jag göra åt det? Samma sak händer även i Sony Vegas 8, vad är problemet? Du snackar preview? Alltså, inte den färdiga filmen utan filmen medens du redigerar den. Anledning för att det hackar är för att det är bara en preview, det ska inte gå fint utan du ska bara få en bild av hur filmen blir, så hällre visar preview med effecter ditlagda av dig än fin FPS. Pröva rendera filmen och kolla om det fortfarande hackar, om det gör då så är det något som är fel inställt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 29 augusti, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2009 Du snackar preview? Alltså, inte den färdiga filmen utan filmen medens du redigerar den. Anledning för att det hackar är för att det är bara en preview, det ska inte gå fint utan du ska bara få en bild av hur filmen blir, så hällre visar preview med effecter ditlagda av dig än fin FPS. Pröva rendera filmen och kolla om det fortfarande hackar, om det gör då så är det något som är fel inställt. Jaha, okej, för det är skitlåg FPS i Preview när jag spelar upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2009 Hejsan! Jag har ett problem med Windows Movie Maker. Jag håller på och ska redigera en film och det är inga problem att spela upp klippen jag ska använda i Media Player, men i Movie Maker så hackar dom något OTROLIGT! Nån mer än jag som har varit med om detta, och vad ska jag göra åt det? Samma sak händer även i Sony Vegas 8, vad är problemet? Du har för dålig dator för att kunna spela upp i bättre kvalité. I Vegas kan du ändra preview-kvalité till Draft och kolla om det hjälper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 29 augusti, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2009 Du har för dålig dator för att kunna spela upp i bättre kvalité. I Vegas kan du ändra preview-kvalité till Draft och kolla om det hjälper. Okej, ska testa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2009 Se om du kan klocka hertzmotorn. :erv: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 29 augusti, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2009 Se om du kan klocka hertzmotorn. :erv: Hehe, hur gör man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 30 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2009 Se om du kan klocka hertzmotorn. :erv: Hehe, hur gör man det? Tror han menar överklocka din processor lite. Men tror inte du vinner jätte mycket på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 30 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2009 Tror han menar överklocka din processor lite. Men tror inte du vinner jätte mycket på det. Vet du inte om hertzmotorn? pfft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 30 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2009 Vet du inte om hertzmotorn? pfft Prove me wrong! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts