Frusciante Skrivet 28 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2009 Jaa, varför envisas 99 % av användarna att istället för att länka till Youtube-videos så fixar man så att man kan se den direkt (vad fan heter det?)? Slöar ner sidan otroligt mycket t.ex Musiktipstråden och Humortråden blir otroligt långsamma för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 28 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2009 Det var väl något som har efterfrågats. kan dock hålla med om att det kan bli jobbigt när det är alldeles för många filmer på samma sida. Inte för att det blir segt mer för att det blir så mycket man bläddrar förbi utan att bry sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 29 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2009 Själv tycker jag det är prefekt, då slipper man ju få upp en massa nya flikar som envisas med att starta filmen direkt hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2009 Jag skulle åtminstone vilja se att quotade filmer inte bäddas in, om man dumt nog quotar YT-rutor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 29 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2009 Jag skulle åtminstone vilja se att quotade filmer inte bäddas in, om man dumt nog quotar YT-rutor. Allra bäst vore att både filmer o bilder förvandlades genom fantastisk magi till Länkar istället så fort de quotades (Ja jag är smått seriös!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2009 Jag skulle åtminstone vilja se att quotade filmer inte bäddas in, om man dumt nog quotar YT-rutor. + Vote! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 30 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2009 Jaa, varför envisas 99 % av användarna att istället för att länka till Youtube-videos så fixar man så att man kan se den direkt (vad fan heter det?)? Slöar ner sidan otroligt mycket t.ex Musiktipstråden och Humortråden blir otroligt långsamma för mig. För att det finns en sådan funktion och forumet inte är anpassat efter modemanslutningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 31 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2009 För att det finns en sådan funktion och forumet inte är anpassat efter modemanslutningar. Nej, inte ens Kebab har ju 56k längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts