Plaisir Skrivet 27 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2009 Hej. Alla mina formulärfält har blivit såhär helt plötsligt och jag vet inte vart jag ska ändra så att jag får tillbaks normala formulär. Allra roligast är det när man ska skicka iväg något o så är knapparna pyttesmå och man kan omöjligt utläsa texten på dem. (man kan ju iofs inte läsa vad man skrivit heller så.) Bild: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 27 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2009 Vilken Webbläsare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 27 augusti, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2009 Både Maxthon och IE. Har inte skaffat hem FF men gissar på att det inte har med webbläsare o göra eftersom att det blev så nyligen utan några som helst ändringar av dessa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 27 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2009 Kan vara en inställning för Sajten. Pröva tömma temporär internet data plus cokies! och nollställa webläsaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 27 augusti, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2009 Är på alla sidor. Tömmer alla filer så fort jag stänger webbläsaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 31 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2009 Testa Ctrl+scroll. Lär inte vara det, men varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts