Renard Skrivet 27 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2009 När jag kom in på GTAsajten idag upptäcker jag till min stora fasa att man måste klicka på varje post för att läsa den! Ska det se ut såhär? Går det att ändra på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 27 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2009 Det här frågan borde klistras eller nåt. Tryck options uppe till höger, välj Standard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 augusti, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2009 Det här frågan borde klistras eller nåt. Tryck options uppe till höger, välj Standard. Gud vilken lättnad! Tack för snabbt svar! Det är alltså en vanlig fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 27 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2009 Det är alltså en vanlig fråga? Ganska, det konstiga verkar dock vara att den byter utan att man själv har gjort det ibland(?). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2009 Den här frågan ställs ju mer än tjugio gånger per år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 27 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2009 Frågan är vem som vill ha ett forum som ser ut på det där viset. Vad är poängen? 56k-friendly? Knappast, det tar ju lång tid att ladda en sida oavsett om den är lätt eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2009 Ganska, det konstiga verkar dock vara att den byter utan att man själv har gjort det ibland(?). Någon skrev någon gång att det kan bli så om man går in i en tråd via Google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2009 Någon skrev någon gång att det kan bli så om man går in i en tråd via Google. Yes, så blir det på många forum. Brukar finnas en "visa i fullformat"-knapp på den sidan man hamnar på också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 augusti, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2009 Någon skrev någon gång att det kan bli så om man går in i en tråd via Google. Precis det jag gjorde . Ok, lås eller klistra tråden bäst fan ni vill, jag bryr mig inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts