Renard Skrivet 26 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2009 (redigerad) Jag ber om ursäkt, men sökfunktionen här på GTAsajten tillät mig inte söka på Varken Far, Cry, eller 3. Därför skapar jag en engångstråd eftersom jag bara har en fråga. Man har ju tydligen malaria i spelet och måste ta medicin. Denna medicin får man tydligen bara tag på genom att utföra uppdrag åt någon sorts organisation, men vad händer när deras uppdrag är slut och man fortfarande har stora delar av storyn kvar? Får man ingen medicin då eller? Ber tusen gånger om ursäkt för den här tråden! Redigerad 26 augusti, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 26 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2009 dom uppdragen tar alldrig slut(tror jag). dom är väldigt simpla och inte story drivna, därav tro jag att dom inte tar slut. vore extremt konstigt om dom tog slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 augusti, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2009 dom uppdragen tar alldrig slut(tror jag). dom är väldigt simpla och inte story drivna, därav tro jag att dom inte tar slut. vore extremt konstigt om dom tog slut. Jo jag tycker det också . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2009 Jag ber om ursäkt, men sökfunktionen här på GTAsajten tillät mig inte söka på Varken Far, Cry, eller 3. Därför skapar jag en engångstråd eftersom jag bara har en fråga. Man har ju tydligen malaria i spelet och måste ta medicin. Denna medicin får man tydligen bara tag på genom att utföra uppdrag åt någon sorts organisation, men vad händer när deras uppdrag är slut och man fortfarande har stora delar av storyn kvar? Får man ingen medicin då eller? Ber tusen gånger om ursäkt för den här tråden! Tips till framtiden är att du kan söka på relaterade ord, som i det här fallet malaria. Kanske kunde ha hjälpt. Och du har väl fått ditt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 26 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2009 Jag ber om ursäkt, men sökfunktionen här på GTAsajten tillät mig inte söka på Varken Far, Cry, eller 3. Farcry2 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2009 Sen är det väl inte hela världen med en startad tråd heller. Snarare bara bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 27 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2009 (redigerad) Nevermind, luls.. Redigerad 27 augusti, 2009 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2009 (redigerad) nothing Redigerad 27 augusti, 2009 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 27 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2009 (redigerad) borta.. Edit: 3 i rad, hah sorry! Redigerad 27 augusti, 2009 av Nik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 27 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2009 (redigerad) Kom ni två också på att Far+Cry+2 inte fungerar? Google is your friend btw: far cry 2 site:gtasajten.com Redigerad 27 augusti, 2009 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2009 Kom ni två också på att Far+Cry+2 inte fungerar? Amen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2009 Du skulle sökt på Farcry+2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 augusti, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2009 Med alla dessa facit i hand känner jag mig imbicill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2009 Med alla dessa facit i hand känner jag mig imbicill Man skulle kunna tro att du gjorde en tråd om hur man söker efter Far Cry 2.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 augusti, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2009 Man skulle kunna tro att du gjorde en tråd om hur man söker efter Far Cry 2.. Eller hur! Men nu tycker jag att någon anständig människa (mod) får stänga tråden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 6 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2009 jag körde nästan hela spelet med inga mediciner och de hände inget xD när man fick såna där "anfall" så tog han fram burken och skaka lite på den sen var de slut haha xD verkar som om man inte kan dö av de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 6 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2009 jag körde nästan hela spelet med inga mediciner och de hände inget xD när man fick såna där "anfall" så tog han fram burken och skaka lite på den sen var de slut haha xD verkar som om man inte kan dö av de /care Skriv i den rätta tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts