antepanteboy Skrivet 25 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2009 Hej! Behöver hjälp snabbt! Det har dykt upp konstiga mappar och filer med oläsliga namn på min externa hårddisk. Dom har visat sig i två av mina mappar och utgör totalt nästan 300 gb tillsammans. Det konstiga är att min hdd har en kapacitet på 320 gig, och det visar sig ändå att jag har 80gb ledigt. Det absolut jobbigaste med dessa mappar/filer är att dom inte går att ta bort. Och när jag väl får bort en mapp så skapas det direkt en ny. Vad i helvete kan det vara som är fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 25 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2009 (redigerad) Kollat om du har nån oönskad process igång? Redigerad 25 augusti, 2009 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2009 Viurs sök datorn? Surfat på "olämpliga" sidor? Annars testa återställ datorn till nån dag där du inte hade detta skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 26 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2009 Förmodligen så är en omformatering det snabbaste sättet att bli av med skiten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2009 Kör Spybot S&D samt Ad-Aware och se om dom hittar något Viurs sök datorn? Surfat på "olämpliga" sidor? Annars testa återställ datorn till nån dag där du inte hade detta skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts