Grauers Skrivet 24 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2009 (redigerad) Hej, hej! Undrar bara om det finns några Juggalos här på Gta Sajten Allmänt nyfiket bara igentligen, anledningen att jag skriver det i det här forumet är "musik" för er som inte vet.. Att vara Juggalo = musik fan av en viss sort.. Presis som hiphopare eller hårdrockare (ni som är får gärna skriva något också.. Show some love?) =D Redigerad 24 augusti, 2009 av Grauers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 25 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2009 Nämen stackarn, får du inget svar alls. Kan väl tillföra topicen någonting genom att skriva att jag lyssnar på ICP och Dark Lotus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 25 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2009 Kan du länka youtube på någon sorts juggaloartist..? Eller vad som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 25 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2009 Kan du länka youtube på någon sorts juggaloartist..? Eller vad som helst. Video med hack i ljudet och kass kvalitet Bra ljudkvalitet, vetifan vad det är för klipp. Observera att duon Insane Clown Posse ingår i Dark Lotus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 25 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2009 Jag är Juggalo och ska tatuera in ordet på vänster arm i början av 2010! Och det var ICP som började med det hela, de började kalla sina manliga fans som målade sina ansikten för Juggalos och kvinnliga motsvarigheten för detta heter Jugalette. Nu har det dock spridit sig och är mera en benämning för folk som lyssnar på horrorcore och är "supporter" för musiken och artisterna inom denna genre (yours truly är en av dessa artister ) och man behöver inte längre vara målad som en clown för att vara Juggalo. MMFWCL! till alla Juggalos och Juggalettes på sidan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 30 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2009 Fuck dat though, yo I'm a juggalo! So don't forget me like you did with Menudo nää Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2009 (redigerad) Röstade innan jag läste din post. Efter att jag läst vad en Juggalo är så förstår jag att jag ät är det ja. Vote: Vad fan är det? Redigerad 30 augusti, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2009 @Renard: Är du en "Juggalo"? Förstod inte riktigt "så förstår jag att jag ät det ja."-biten. Vad jag tycker om Juggalos? Har inte hört uttrycket tidigare, än mindre kan jag säga att jag har en uppfattning av hur sådana är. Precis, Null. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2009 @Renard: Är du en "Juggalo"? Förstod inte riktigt "så förstår jag att jag ät det ja."-biten. Vad jag tycker om Juggalos? Har inte hört uttrycket tidigare, än mindre kan jag säga att jag har en uppfattning av hur sådana är. Precis, Null. Ojsan! Skrev lite snabbt där ! Ja det är jag! Jag är hårdrockare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 30 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2009 Ojsan! Skrev lite snabbt där ! Ja det är jag! Jag är hårdrockare! Nej det är du inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2009 Ojsan! Skrev lite snabbt där ! Ja det är jag! Jag är hårdrockare! Ska ärligt erkänna att det var så jag uppfattade vad en "Juggalo" är på TS beskrivning, men efter ett snabbt besök på wikipedia upptäckte jag att det var någon typ av hippedihoppare. Att vara Juggalo = musik fan av en viss sort.. Presis som hiphopare eller hårdrockare ..en viss sort, som i en specifik genre - inte valfri genre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2009 Ojsan! Skrev lite snabbt där ! Ja det är jag! Jag är hårdrockare! Du är efterbliven iaf. Han skrev precis som en hårdrockare och syftade på att dom gillar hårdrock Är du juggalo så gillar du horrorcore-rap om jag förstått det rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 30 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2009 (redigerad) Juggalo or Juggalette (the latter being feminine) is a name given to fans of Insane Clown Posse or any other Psychopathic Records hip hop group. Juggalos have developed their own idiom, slang, and characteristics. Röstade innan jag läste din post. Efter att jag läst vad en Juggalo är så förstår jag att jag ät är det ja. Nej du är ingen Juggalo Redigerad 30 augusti, 2009 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 31 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2009 (redigerad) Nej det är du inte. Jasså du, varför inte får jag fråga? Det enda jag lyssnar på är Crüe, Priest, Maiden, Benediction, Pantera, Hatebreed Accept, Sepultura Mastodon, Lamb of God, Trivium, Opeth, Black Dhalia Murder, Trivium, Crowbar mm mm mm. Hatar även pop, rap, jazz, techno mm mm mm Stellan: Och du är en tragisk jävel som vanligt, stackars sate Redigerad 31 augusti, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2009 Jasså du, varför inte får jag fråga? Det enda jag lyssnar på är Crüe, Priest, Maiden, Benediction, Pantera, Hatebreed Accept, Sepultura Mastodon, Lamb of God, Trivium, Opeth, Black Dhalia Murder, Trivium, Crowbar mm mm mm. Hatar även pop, rap, jazz, techno mm mm mm Stellan: Och du är en tragisk jävel som vanligt, stackars sate Du är extremt dum i huvudet just nu, tragiskt faktiskt. Vad är det du inte fattar, du är en hårdrockare och inget annat. En juggalo lyssnar på rap med sminkade män. Du är så efterbliven ibland asså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 31 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2009 @Renard: Alltså är du en wannabe rappare då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 31 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2009 Låt Renard kalla sig vad han vill. Ingen kan bestämma vad han är, eller inte är, förutom han själv. Det är så obetydligt ändå, må vara en annan sak när det gäller yrkesmässiga titlar, men musikstil.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 31 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2009 Låt Renard kalla sig vad han vill. Ingen kan bestämma vad han är, eller inte är, förutom han själv. Det är så obetydligt ändå, må vara en annan sak när det gäller yrkesmässiga titlar, men musikstil.. Det roliga är ju att han tror han är juggalo när han lyssnar enbart på hårdrock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 31 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2009 Jasså du, varför inte får jag fråga? Det enda jag lyssnar på är Crüe, Priest, Maiden, Benediction, Pantera, Hatebreed Accept, Sepultura Mastodon, Lamb of God, Trivium, Opeth, Black Dhalia Murder, Trivium, Crowbar mm mm mm. Hatar även pop, rap, jazz, techno mm mm mm Stellan: Och du är en tragisk jävel som vanligt, stackars sate Är du helt pantad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 31 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2009 (redigerad) Men jesus, hur fan skulle jag kunna veta att en juggalo är en jävla rappare? Läste enbart första posten. Fittor. Blir så jävla trött på GTAsajtarnas översittar attityd ibland. Redigerad 31 augusti, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts