zazza_89 Skrivet 23 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2009 Jag följde denna instruktion: http://www.gtagaming.com/downloads/installation-help när jag skulle installera lite bilar till mitt GTA IV. Men nu vägrar spelet att starta när jag sätter i CD:n, ingenting händer. Jag får upp den där "play-rutan" men inget händer när jag klickar på "play". Vad är fel och hur kan jag åtgärda det? Kan tillägga att jag är ganska usel när det gäller datorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zazza_89 Skrivet 25 augusti, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2009 Ingen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 27 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2009 Jag är inte vidare bra på modding heller, men några banala frågor vore ju... 1. Har du verkligen följt guiden exakt som det står? 2. Har du kryssat av skrivskyddet på alla filer? 3. Är spelet köpt eller nedladdat? Är inte säker på att jag kan hjälpa dig här, men det finns säkert andra som kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zazza_89 Skrivet 7 september, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2009 Följde instruktionen exakt, men det vill ändå inte fungera. Spelet är köpt lagligt och ja jag har tagit bort skrivskyddet på alla filer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts