Martin-123 Skrivet 22 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2009 Installerade blizzcon spelaren igår, men avinstallerade det kort efter. Men det ligger kvar en genväg på skrivbordet, och den går inte att ta bort för att orginalfilen saknas. Hur gör jag för att ta bort den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 22 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2009 (redigerad) Installerade blizzcon spelaren igår, men avinstallerade det kort efter. Men det ligger kvar en genväg på skrivbordet, och den går inte att ta bort för att orginalfilen saknas. Hur gör jag för att ta bort den? Provat att ta bort i felsäkert läge? (Vet inte om det funkar men who knows ) Redigerad 22 augusti, 2009 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 24 augusti, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2009 Provat att ta bort i felsäkert läge? (Vet inte om det funkar men who knows ) Funkade inte! Någon annan som har något tips?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2009 Funkade inte! Någon annan som har något tips?! Testa att ladda ner och installera Unlocker. Unlocker "låser upp" filer som inte går att flytta på/ta bort, så du kan i princip ta bort vad du vill. Jag använder det programmet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 24 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2009 Ladda ner revouninstaller fick tips av det när jag läste på forum dom som hade problem att få bort Sims 3. Detta kanske hjälper dig också för den söker i registret och hela datorn för filer som är kvar. Så testa ladda ner det gratis för den delen med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2009 Unlocker eller Dr. Delete. Kör på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 24 augusti, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2009 Provade Unlocker, funkade fin fint! Tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts