Frusciante Skrivet 22 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2009 Ja, när man gjort alla Bernie's uppdrag fick man ju Bryce's Infernus av honom som tack. Vad gjorde ni med bilen? Jag själv åker nästan bara taxi så hade inga planer på att behålla den. Smashade sönder den i trafiken så den blev rejält ihoptryck, sedan gjorde jag en burn out så däcken sprängdes, och sprängde den sedan. Vad gjorde ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Charles Foster Kane Skrivet 22 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2009 Vid första genomspelningen sparade jag den, eftersom jag var osäker på om det skulle gå att få tag på en likadan. När jag har spelat om spelet har jag dock inte brytt mig om att spara den. Jag gillar inte sportbilar särskilt mycket, tycker de är fula Nu använder jag en trainer med vilken jag kan få fram vilken bil jag vill, med vilken färg som helst, så det finns ingen anledningen att spara bilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 22 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2009 Det var ett tag sen, men jag tror att någon npc hade krockat in i den med sin egen bil och vält den. Så jag förlorade den några timmar efter att jag hade fått den Väldigt dåligt att dom kan köra på bilen även när den är parkerad utanför safehouse.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 22 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2009 Det var ett tag sen, men jag tror att någon npc hade krockat in i den med sin egen bil och vält den. Så jag förlorade den några timmar efter att jag hade fått den Väldigt dåligt att dom kan köra på bilen även när den är parkerad utanför safehouse.. Indeed.. Ibland så crashar peds in i mina parkerade bilar utan att jag lägger märke till det och när jag laddat om spelet nästa dag är fordonet borta. Jag tycker definitivt att garage funkade betydligt bättre än att parkera bilarna vid en vanlig parkering. Skulle vara bättre om det fanns garage också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 22 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2009 Jag sparade den för att den var gul och det går tydligen inte att få den gul i en Pay 'n spray. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grauers Skrivet 23 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2009 sprängde med rpg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 29 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2009 Några jädrans poliser stal den från min parkering när de jagade mig . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Omikron Skrivet 31 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2009 Jag behöll den, men ett tag senare hade den försvunnit från mitt safehouse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
V1klund93 Skrivet 31 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2009 Tror jag kvadda den... har väldiga problem med att hitta en ny men läste nån stans att den finns i dom rika kvarteren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 2 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2009 Sprade den, använder den dock aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.waync Skrivet 14 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2009 ofan.. skitbra, så har man koll på d me.. men måste man inte ha ett steg bredare kedja än vad man har drev? tex 530 kedja till 520 eller 525 drev? menar borde d inte kärva med 530 drev o 530 kedja? hur många rullar behöver man på kedjan? om orginal e 108 så behöver jag typ 120 eller? för 120 e d längsta jag kan hitta.. tack så mkt för all hjälp igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 14 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2009 ofan.. skitbra, så har man koll på d me.. men måste man inte ha ett steg bredare kedja än vad man har drev? tex 530 kedja till 520 eller 525 drev? menar borde d inte kärva med 530 drev o 530 kedja? hur många rullar behöver man på kedjan? om orginal e 108 så behöver jag typ 120 eller? för 120 e d längsta jag kan hitta.. tack så mkt för all hjälp igen.. Fel topic..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2009 Plockade upp en hora. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
qenzi Skrivet 16 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2009 ofan.. skitbra, så har man koll på d me.. men måste man inte ha ett steg bredare kedja än vad man har drev? tex 530 kedja till 520 eller 525 drev? menar borde d inte kärva med 530 drev o 530 kedja? hur många rullar behöver man på kedjan? om orginal e 108 så behöver jag typ 120 eller? för 120 e d längsta jag kan hitta.. tack så mkt för all hjälp igen.. hahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts