Crusader Skrivet 15 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2011 Ny trailer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 september, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2011 Säger bara en sak GE MIG spelet nu. 3 plågandes veckor kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 25 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2011 Och han fick tillsist som han ville. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 september, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2011 Och han fick tillsist som han ville. Hahaha så skön. Inte långt kvar tills Rage är ute i butik nu längtar som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2011 (redigerad) Var det inte uppenbart redan från första början att det var en marknadsföringskampanj? Redigerad 25 september, 2011 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2011 JAG KASTAR MINA PENGAR PÅ SKÄRMEN MEN INGENTING HÄNDER?!?!?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2011 Hur öppet blir Rage? Har hört från vissa att det blir helt öppet, och av andra att det är linjära banor. Pls expln! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 oktober, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2011 Renard: Spelet kommer bli öppet vad jag har läst och sett av all info tror det kommer bli som Fallout med freeroam eftersom det kommer finnas side quest. DAMN! Spelet släpps redan nästa vecka och förhandsbokade igår så ja jag lär få mitt Anarchy Edition redan på torsdag/fredag längtar! Känns som jag vill skippa skolan nu denna vecka och typ sova gå up göra nåt gå och sova igen för att driva ut tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 3 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2011 Förbokade nyss på Spelbutiken, hoppas jag blir nöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 oktober, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2011 Förbokade nyss på Spelbutiken, hoppas jag blir nöjd Tror absolut att du blir nöjd om du kollar nån sida bak så hade fz provspelat det. Och ja det lät lovande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 3 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2011 Renard: Spelet kommer bli öppet vad jag har läst och sett av all info tror det kommer bli som Fallout med freeroam eftersom det kommer finnas side quest. DAMN! Spelet släpps redan nästa vecka och förhandsbokade igår så ja jag lär få mitt Anarchy Edition redan på torsdag/fredag längtar! Känns som jag vill skippa skolan nu denna vecka och typ sova gå up göra nåt gå och sova igen för att driva ut tiden. Nja, spelutvecklarna har själva sagt att det är inte alls som Fallout eller Borderlands utan något helt nytt. Jag tror nog man ska tänka det som ett klassiskt FPS i Open World. Typ tänk er Quake i Open World. Förväntar man sig ett nytt Fallout eller RPG med massor av Side Quest och val så finns nog risken att man blir besviken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 oktober, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2011 Nja, spelutvecklarna har själva sagt att det är inte alls som Fallout eller Borderlands utan något helt nytt. Jag tror nog man ska tänka det som ett klassiskt FPS i Open World. Typ tänk er Quake i Open World. Förväntar man sig ett nytt Fallout eller RPG med massor av Side Quest och val så finns nog risken att man blir besviken. Man kan alltid hoppas att man får en viss frihet att utveckla världen och se sig om kring. Vill även spendera på att utforska världen lite istället man gör det via uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2011 Imorgon är det release, och idag tittade jag igenom några gameplay videos. Jäklar vad sugen men blev Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 3 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2011 Imorgon är det release, och idag tittade jag igenom några gameplay videos. Jäklar vad sugen men blev Imorgon? Släpps ju på fredag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2011 (redigerad) Imorgon? Släpps ju på fredag? Rage on Xbox 360 has a confirmed release date on Tuesday 04 October 2011. Detsamma gäller för PC! Eller ach, såg nu att PC versionen blir skjutet tills Fredag! Redigerad 3 oktober, 2011 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2011 Det är den amerikanska releasen som är imorgon. Spel släpps generellt sätt alltid på tisdagar i USA och på fredagar i EU. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 3 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2011 Precis. USA imorgon, EU på Fredag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2011 (redigerad) Det är den amerikanska releasen som är imorgon. Spel släpps generellt sätt alltid på tisdagar i USA och på fredagar i EU. Och som tur är så är Internet draget ända till USA Redigerad 3 oktober, 2011 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 oktober, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2011 (redigerad) Skönt att mitt exemplar av anarchy edition skickas imorgon. Så bara hålla ut tills fredag Redigerad 4 oktober, 2011 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts