Foo Skrivet 20 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2009 Hej när jag spelar PREY åker ett tjockt streck över hela skärmen hela tiden nerifrån och upp på 2 sekunder kanske. Detta problemet finns inte i (inte fullscreen). Det är bara detta spelet som gör så. Jag använder Windows 7, men alla andra liknande spel funkar ju. Vad göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 20 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2009 Testat uppdatera dina grafikkorts drivrutiner samt DirectX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2009 Sätt igång V-sync. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 21 augusti, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2009 Datorn är i princip ny (ett par veckor) och directX uppdaterade jag igår. V-sync på spelet kryssade jag i men det blev ingen skillnad vad jag kunde se. (eller ska man kryssa i det på "datorn" på nån inställning?) Märkligt är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts