P-C Skrivet 22 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2009 Hum. Diverse CS-bedrifter som 5 hs-ace med usp:en, dubbla headshots osv. är det enda jag kan komma på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 22 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2009 well, kan säga att jag spelade endgame (AQ, Naxx) pre-tbc rätt hårt. Var även riktigt duktig på CSS för några år sedan. Annars är jag rätt bra på CoD 4. Har säkert tappat lite men tar igen det på 2 dygn efter MW2 släpps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 23 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2009 själv är man POKéMON mästare dårå... och har klarat av 43% på farcry2, det är tamefan en bedrift! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2009 Är ett visst antal timmar verkligen en spelbedrift? Om nån säger att han lagt 1000 timmar på WOW är jag verkligen inte imponerad. Hade jag nån insikt hade jag väl varit imponerad av hans gear, men inte hur länge han spelat för att få det. Ju mer tid, desto sämre människa är man väl, anser jag. Därmed inte sagt att jag själv aldrig spelar vissa spel väldigt länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2009 (redigerad) Ju mer tid, desto sämre människa är man väl, anser jag.Jag skrattar. Så hur mycket tid man spenderar framför ett spel bestämmer alltså hur bra man är som människa? Då bör ju att vara självupptagen och allmänt översittardryg vara aningen värre... Redigerad 25 augusti, 2009 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 25 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2009 (redigerad) 36 timmars pokerspel på 4-5 dagar. (hoppas jag inte är en sämre människa nu bara..) Sen har jag spelat med/mot en övervägande del av de semi-proffs på cs som nu idag lirar i top15 klaner. Redigerad 25 augusti, 2009 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 25 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2009 har inte åstakommit så mycket men jag har spelat 200+ h Saints Row 2, fått massa online achivements i Skate fasten jag aldrig har kört online. lyckades också att få tag i ett DLC paket till MC:LA innan det egenteligen skulle släppas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2009 Jag skrattar. Så hur mycket tid man spenderar framför ett spel bestämmer alltså hur bra man är som människa? Då bör ju att vara självupptagen och allmänt översittardryg vara aningen värre... 36 timmars pokerspel på 4-5 dagar. (hoppas jag inte är en sämre människa nu bara..) Sen har jag spelat med/mot en övervägande del av de semi-proffs på cs som nu idag lirar i top15 klaner. Nu tog ni honom lite väl hårt på orden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 25 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2009 Spelbedrift och spelbedrift men Hideo Kojima har signerat mitt MGS4. Fick även skaka hans hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2009 Jag skrattar. Så hur mycket tid man spenderar framför ett spel bestämmer alltså hur bra man är som människa? Då bör ju att vara självupptagen och allmänt översittardryg vara aningen värre... Det är klart det är värre att vara dryg. Jag menar inte att man är en "evil person!!!" av att man spelar en jäkla massa. Men att skryta om att man lagt ner tusentals timmar av sitt liv framför en teveskärm är IMO rätt mycket fail. Om man lyckats med nåt speciellt såsom en internationellt hög highscore eller att man fått nån sällsynt gear i WOW eller att man fått alla Xbox 360-achievements trots att de är svåra, då tycker jag man kan skryta. Det pinsamma med såna bedrifter är ju den tid det måste ha tagit, och det är sånt man är tyst om snarare än skryter om. Många speltimmar = tragisk människa. Mer eller mindre. Och som sagt, jag har också lagt ner en himla massa speltimmar på diverse spel men det är ju inget jag skryter över. Nu tog ni honom lite väl hårt på orden. Jo, det måste jag säga. "Dålig människa" låter ju fel om man tar det ur sitt sammanhang. Spelbedrift och spelbedrift men Hideo Kojima har signerat mitt MGS4. Fick även skaka hans hand. DET är däremot något som inte var man kan säga. I slutändan handlar det visserligen bara om att en hand vidrört en annan, men det är ju ganska speciellt trots allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 28 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2009 Öhm. Jag vann med 30-1 med Barcelona mot Empoli på FIFA RTWC '98 som sexåring. Det är min största bedrift. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts