Troxie Skrivet 20 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2009 Har du klarat TTFAF på expert? Gjort någon schysst speedrun på mega man? Isåfall får ni ta och berätta om det här! Själv har man man maxat Resident Evil 5 på achievements innan online patchen. Höll även på med speedruns på Mega Man 2 som jag nog ska ha någon video på någonstans. Yäyä. Kör på, skryt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 20 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2009 Har för mig att det finns en liknande tråd. OnT: Jag har Platinum på Uncharted. Inte så mycket att komma med, men endå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2009 (redigerad) Har klarat av Half-Life på Hard på ungefär en timme och några minuter. Har inget bevis, så ni får lita på mitt ord. *edit* Var närmare en timme och trettio minuter, när jag tänker efter. Redigerad 20 augusti, 2009 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2009 HL2 är det enda spelet jag varvat, det tycker jag är en bedrift. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2009 100% på GTA IV. Spelat det säkerligen över 300h (offline och online) Och nu just klarade jag alla banor på demot av Trials HD utan att ändra förarens position. Det finns någon achievement för att göra det på någon speciell bana i hela spelet, så jag vart inspirerad. Känns ganska nice att det gick att klara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 21 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2009 Ehm.. Jag har 5 level 80 characters på WoW! Det är nog det enda jag kan skryta med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 21 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2009 Jag klarade hela Super Mario Bros 3 på NES i unga dar, utan att använda Warp Zones? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2009 (redigerad) Har Platinum på Uncharted och skulle säkert kunna få det på åtta timmar, om jag bara försökte. (Förutsatt att jag bara behöver köra storyn på Fruktansvärd, och inte varva det 4 gånger för att låsa upp just svåraste nivån). Håller på att skaffa Platinum till Resistance 2 också, det känns inte omöjligt. Kommer ta ett tag bara. Har tagit allt i single player och hälften av ~15 st i multiplayer. Till GTA-spelen har jag fått 100% i GTA Vice City cirka fem gånger, och kan/har kunnat ~80 av de hundra paketens positioner utantill. Har 100% i San Andreas också, men det var nästan att plåga sig igenom det för att kunna säga att man gjort det. Det var sådär lagom underhållande att leta upp 100 tags + 50 foton + 50 hästskor + alla andra galenskaper. Har fått 100% i Liberty City Stories två, möjligen tre gånger. Till Vice City Stories tog jag 100% utan att kolla på en enda karta förrän de sista två ballongerna (som var kamoflerade rött mot rött och inte syntes pga dålig grafik). Har 100% i GTA IV också och alla troféer utom Auf Wiedersehen Petrovic (som är på gång) och att nå level 10 (som går men kommer ta ett tag). Så en Platinum är på väg nån gång i framtiden. Jag kan speedrunna The Curse Of Monkey Island på vad det nu var, 40 minuter? (/care) Redigerad 21 augusti, 2009 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 21 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2009 Jag har fått drygt 140000 poäng på Dx-Ball, vet dock inte om det är särskilt bra egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2009 Min internetkompis knivade en kille som tjänar ca 20k/mån på cs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2009 234 timmar på min ritualist i GW och utforskat i stort sett allting i Tyria och Cantha! Sammanlagt 645 timmar på 25 månader. Vilket är rätt bra för mig faktist! Snart maxxat alla 3 protector titlar varav 1½ Guardian titlar (som jag har solat mig till) Det är väl den största bedriften! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2009 Hundratals spelade timmar i Pokemon Guld på Gameboy. Min kollektion av level 100 pokemons är stooor (och gammal) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 22 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2009 Har säkert ca 5000 timmar med ALLA Halo spel (CE,2,3). Minst 2000 är för Halo 2. Allt på Xbox LIVE Oooohh, Memories! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2009 Ding 80! Femte gången nu! Skulle varit tragiskt att tappa mina 5 level 80 chars, då alla har ganska bra gear. Edit: Vi har förstått hatt du har 5 lvl 80s nu, Martin-123. Siana, jag menade inte att skryta eller så, men jag vill absolut inte förlora mitt account. Ehm.. Jag har 5 level 80 characters på WoW! Det är nog det enda jag kan skryta med! Tihi. ----- Vet inte riktigt vad jag själv ska skryta med däremot, jag är rätt kass på att varva spel och liknande... Däremot ligger jag rätt högt rankad på TF2: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 22 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2009 Tihi. ----- Vet inte riktigt vad jag själv ska skryta med däremot, jag är rätt kass på att varva spel och liknande... Däremot ligger jag rätt högt rankad på TF2: Jag vet! Men när jag skrev i WoW tråden var det inte meningen att skryta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 22 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2009 Klarar av dom svåraste låtarna som finns till Frets on Fire, alltid på expert, har även ökat fretboardspeeden till 160, fortf för lätt, är inte kul längre, får ingen utmaning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 22 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2009 Jag låg topp 20 på travian. Kanske ingen som har spelat det härifrån men men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2009 Ich bin 1/OVER 9000 (Less than 100.000) som klarat Mile High Club på Veteran på CoD 4... Jag antar iaf att det är mindre än 100.000 som klarat det. De visade ju några siffror för några månader sedan som sa att det var 28.000 som klarat det på Xbox , som varit online på Xbox live minst en gång efteråt. Och om man då räknar PS3 och PC också så, ja. Jag antar att det är mindre än 100.000. Hur som helst så är det inte alls många jämnfört med hur mycket spelet sålt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2009 Jag har knivat ZNEEL!1111!1!11!11! Nej men, jag har klarat 100 % på GTA IV och klarat MGS 3 på högsta svårighetsgrad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 22 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2009 Jag klarade hela Vice City storyn på 8 timmar.. 100% i SA också, 100% på DiRT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts