RavenE Skrivet 20 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2009 Jag blir bomarderad av mail från Facebook då folk har kommenterat saker efter mig, folk jag inte har som vän har kommenterat efter mig och så vidare. Detta vill jag slippa! Jag bockade ur "Kommenterar efter mig i logg" eller något sådant i inställningar, och visst.. jag får inga mail längre, men samtidigt får jag ingen notifikation i den lilla "Meddelanden"-ikonen som finns nere till höger i fönstret. Den funktionen tycker jag är riktigt bekväm att använda! Finns det något sätt att slippa mailen, men ändå få meddelanden om att saker har uppdaterats? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 20 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2009 Inställningar -> Meddelanden -> Bocka ur allt -> Du får inga mail! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 20 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2009 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=43889 FÖR FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN! -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 augusti, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2009 (redigerad) Inställningar -> Meddelanden -> Bocka ur allt -> Du får inga mail! Men det är ju det.. om jag bockar ur det så får jag heller inget sånt där litet meddelande längst nere till höger att något har uppdaterats/kommenterats eller så. @Ferkuz: Ah, den hade jag glömt! Edit: Ah well, hittade rätt inställningar nu. Redigerad 20 augusti, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts