Wallsten82 Skrivet 17 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2009 Jag undrar om det inte finns en sida där man kan kolla alla bilar,vapen etc. Det kunde man iallafall göra med GTA, kanske inte GTA 4 men bilar och sånt till San Andreas är jag nästan helt övertygad om att jag kollat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 17 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2009 Hade du använt sökfunktionen så hade du hittat den officiella SR2-tråden. Angående din fråga så lyckades jag inte hitta nån information. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 17 augusti, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2009 Hade du använt sökfunktionen så hade du hittat den officiella SR2-tråden. Angående din fråga så lyckades jag inte hitta nån information. Så med andra ord hade det inte spelat någon roll om jag använt sökfunktionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 17 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2009 Så med andra ord hade det inte spelat någon roll om jag använt sökfunktionen? Dumt att skapa en tråd som handlar om ett spel som redan har en tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2009 (redigerad) Dumt att skapa en tråd som handlar om ett spel som redan har en tråd. Det är en sak om det skapas flera trådar i veckan om just en grej. Då kan en "officiell"-tråd vara bra. Men så är inte fallet nu. För att svara på trådskaparens fråga så verkar det inte som att det finns något vidare större intresse för modifikation av Saints Row 2. Skotten is the man. Redigerad 17 augusti, 2009 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 17 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2009 Är inte riktigt säker på om du menar en sån här sida http://saintsrow.wikia.com/wiki/Main_Page Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 25 augusti, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2009 Är inte riktigt säker på om du menar en sån här sida http://saintsrow.wikia.com/wiki/Main_Page Det är precis en sådan sida jag menade,tack =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts