Misterwhoopee Skrivet 29 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2002 Gta vice city ska ju utspela sej på 80 talet är det sagt...men på dom bilder jag sett ser det ut som dom kommer från typ 60 talet.Det kanske blir fler bilar i stil med perrenial(gta3) i Vice City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 29 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2002 Gta vice city ska ju utspela sej på 80 talet är det sagt...men på dom bilder jag sett ser det ut som dom kommer från typ 60 talet.Det kanske blir fler bilar i stil med perrenial(gta3) i Vice City bilarna ser gamla ut altså.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 Perennial finns i vc och många andra bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 hehe lite sent svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 3 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 Drar ni upp min gamla topic igen?? Den här posten postade jag ju långt innan Vice City släppts.... <_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simon1583 Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 lite komiskt så där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts