Renard Skrivet 20 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2009 Tangerine Dream. De kör lite ambient musik som flyter in i bakgrunden rätt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 20 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2009 Det är så att pastavagnen är belägen bredvid ÖoB ÖoB i Torshälla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 augusti, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2009 ÖoB i Torshälla? Nej, E-tuna. Vid "Valhalla" tror jag busstoppet heter. Tre-fyra stopp med tvåan mot Torshälla. Dock en väldigt bra bit ifrån Torshälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 21 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2009 Kom på ännu en avslappnande låt som jag tror kommer passa. Kool & the gang - Summer Madness Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2009 Och även om man skulle skaffa STIM-licens så är jag ganska säker på att man inte får spela musiken "utåt", alltså att ha högtalarna riktade åt en plats som inte ägs av affären i fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 22 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2009 Nej, E-tuna. Vid "Valhalla" tror jag busstoppet heter. Tre-fyra stopp med tvåan mot Torshälla. Dock en väldigt bra bit ifrån Torshälla. Ja, var det jag tänkte på Då kanske man ska svänga förbi någon dag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 augusti, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2009 Och även om man skulle skaffa STIM-licens så är jag ganska säker på att man inte får spela musiken "utåt", alltså att ha högtalarna riktade åt en plats som inte ägs av affären i fråga. "Ägs" inte parkeringen av företaget/affären? Ja, var det jag tänkte på Då kanske man ska svänga förbi någon dag? Gör så! Bara på helger dock! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts