Love_Sick_Junkie Skrivet 15 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2009 Jag undrar va man kan göra ? ..lixom, ..på San Andreas ..vad gillar ni göra ? ..vart hittar man alla skumma-grejer som Bigfoot o sånt?! XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2009 Bigfoot finns inte, det var bara en myt (som dementerades för sisådär fyra år sen). Var man hittar saker att göra? Upptäckt det själv istället - ta en bil och åk omkring tills du hittar nåt intressant. Det finns nåt bakom varje hörn, och det är ju det som är tjusningen med SA och alla de övriga GTA-spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 15 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2009 Åk runt på landet och i öknen, det är roligast. Hoppa ner för berget med olika fordon, testa hippiebussen uppe på toppen, den slår man många volter med. Bryt in i polisgaraget och stjäl en bil (eller helikopter om du har tur), finns en tråd om hur man gör, sök runt lite. Klara 100 %. Ta över alla gängområden. Åk flygplan. Stunt Jumps. <3 San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grauers Skrivet 24 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2009 Läs gärna min tråd jag gjorde bland annat som svar till dig Love_Sick_Junkie! Den heter "mina tips" Ganska långt inlägg men det innehåller allt jag under alla dessa år har upptäkt och prövat, god bitarna dvs, det som är kul att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Erixx Skrivet 2 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2009 Själv Så har jag inte spelat på 1 1/2 år... Men så nu för några dagar sedan dammade jag av mitt Ps2 och Satte igång spelet ^^ VÄLDIGT UNDERHÅLLANDE ! Körde Om Hela spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts