Pettersover Skrivet 15 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2009 Hej, jag har precis köpt gta 4 och ville prova simple native trainer. Men när jag har lagt in alla filer och ska starta spelet så startas inte spelet. Nån som vet problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 15 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2009 Hej, jag har precis köpt gta 4 och ville prova simple native trainer. Men när jag har lagt in alla filer och ska starta spelet så startas inte spelet. Nån som vet problemet? Ladda hem en ASI loader till din version sen behöver du en filecheckfix. Här har du massa info. Klicka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pettersover Skrivet 15 augusti, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2009 Om du menar dsound filen så det har jag, men filecheckfix, vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 15 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2009 Om du menar dsound filen så det har jag, men filecheckfix, vad är det? Laddahem den och lägg in i mappen. Men den behöver ASI loader, men om du har den ska det funka nu. Här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pettersover Skrivet 15 augusti, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2009 Laddahem den och lägg in i mappen. Men den behöver ASI loader, men om du har den ska det funka nu. Här Och ska prova, tackar!! Funkar ändå inte. Dessa filer har jag lagt i gta 4 mappen: dsound.dll FileCheckFix.asi Scripthook.dll trainer.asi Förstår inte vad felet är. Nån som har några förslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 15 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2009 (redigerad) Och ska prova, tackar!! Funkar ändå inte. Dessa filer har jag lagt i gta 4 mappen: dsound.dll FileCheckFix.asi Scripthook.dll trainer.asi Förstår inte vad felet är. Nån som har några förslag? Här prova att läga in filerna jag har i min mapp. Redigerad 15 augusti, 2009 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pettersover Skrivet 15 augusti, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2009 (redigerad) Här prova att läga in filerna jag har i min mapp. Det går ändå inte. Spelar det nån roll om jag använder crack, för det gör jag. Jag provade att köra det som adminstrstör och då kom det upp fatal error plaease re-install the game. Redigerad 15 augusti, 2009 av Pettersover Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 15 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2009 Det går ändå inte. Spelar det nån roll om jag använder crack, för det gör jag. Är spelet hemladdat? Kan vara därför i så fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pettersover Skrivet 15 augusti, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2009 Är spelet hemladdat? Kan vara därför i så fall. Aa det är hemladdat, men det borde ju inte spela nån roll:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 15 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2009 Aa det är hemladdat, men det borde ju inte spela nån roll:( Alla filerna jag skicka är för dom nya uppdateringarna, tror det är där problemet ligger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pettersover Skrivet 15 augusti, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2009 Alla filerna jag skicka är för dom nya uppdateringarna, tror det är där problemet ligger. Okej, finns det nåt att göra åt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 15 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2009 Okej, finns det nåt att göra åt det? Köp spelet din dumma jävel! Då får du Online, Support OCH dom vanliga problemen som alla GTA IV PC har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2009 (redigerad) Aa det är hemladdat, men det borde ju inte spela nån roll:( Varför skriver du då att spelet är köpt om du har laddat ner det dessutom så har du inte läst reglerna för sånt här också §1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet! Redigerad 15 augusti, 2009 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts