VaXXoR Skrivet 14 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2009 (redigerad) Såg nyss trailern här Klicka Ser ut och bli awesome, tycker den är skitsnyggt gjord kolla gärna i HD Redigerad 14 augusti, 2009 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 14 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2009 Såg nyss trailern här Klicka Ser ut och bli awesome, tycker den är skitsnyggt gjord kolla gärna i HD Gillar inte katastrof filmer, men den här ser faktiskt ganska bra ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 14 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2009 Såg nyss trailern här Klicka Ser ut och bli awesome, tycker den är skitsnyggt gjord kolla gärna i HD Min gissning är att filmen kommer ha fina effekter men inte så mycket mer. Svag story och inte någon direkt strålande skådespelarinsatts, och i slutet kommer USA och räddar allt och alla. Men det är bara vad jag tror.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 augusti, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2009 Min gissning är att filmen kommer ha fina effekter men inte så mycket mer. Svag story och inte någon direkt strålande skådespelarinsatts, och i slutet kommer USA och räddar allt och alla. Men det är bara vad jag tror.. Vad storyn kommer handla om är ju att jorden går under och folk försöker överleva och hålla mänskligheten vid liv. Skådespelare i filmen är John Cusack Chiwetel Ejiofor Amanda Peet Oliver Platt Thandie Newton Woody Harrelson "och i slutet kommer USA och räddar allt och alla" Amerikansk film, utspelas i USA. Så ja, det blir nog så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 14 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2009 Fatta vilken hype det kommer bli bland allt folk efter dom har sett hela filmen? "VI KOMMER DÖ, VI KOMMER DÖ, VI KOMMER DÖ" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 14 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2009 Filmen kommer faila. 'Nuff said. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2009 Den kommer ha en viss mysfaktor, som alla andra katastroffilmer. Perfekt att sitta och gotta sig till med en filt och varm choklad. Några förväntningar på den har jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 15 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2009 Vad storyn kommer handla om är ju att jorden går under och folk försöker överleva och hålla mänskligheten vid liv. Skådespelare i filmen är John Cusack Chiwetel Ejiofor Amanda Peet Oliver Platt Thandie Newton Woody Harrelson "och i slutet kommer USA och räddar allt och alla" Amerikansk film, utspelas i USA. Så ja, det blir nog så. Ja jag vet vad storyn handlar om jag vet även vilka skådespelare som skall medverka och jag vet var filmen kommer utspela sig. Filmen kommer faila. 'Nuff said. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 15 augusti, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2009 Ja jag vet vad storyn handlar om jag vet även vilka skådespelare som skall medverka och jag vet var filmen kommer utspela sig. Aha trodde du gissade, my bad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 15 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2009 Den kommer ha en viss mysfaktor, som alla andra katastroffilmer. Perfekt att sitta och gotta sig till med en filt och varm choklad. Några förväntningar på den har jag inte. Bra sagt, håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 3 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2009 Hittade en scen från filmen på Lightspeed Champions facebooksida. http://www.youtube.com/watch?v=eZxBYItj2sM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 3 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2009 Hittade en scen från filmen på Lightspeed Champions facebooksida. Riktigt snygg scen när marken sjunker ner i vattnet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts