Love_Sick_Junkie Skrivet 13 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2009 Tja ! Vad tkr ni om San Andreas ...? Vad är tex bra och vad är dåligt. Vad kunde bli bättre osv. Kom gärna med tips om vad ni gör när ni spelar de ..sex-stjärnor, skapar kaos eller nåt annat !? Alltid kul o veta vad andra gör ... haha, ursäkta min nyfikenhet XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 15 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2009 Jag hade inte spelat San andreas på flera månader, när jag plötsligt för en månad sedan blev sugen att spela igen. Men det var inte singelplayer som lockade mig då, det var SA-MP! Jag spelar det i princip varje kväll nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grauers Skrivet 24 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2009 (redigerad) kommer inte på något direkt dåligt... Allt är bra med SA tycker jag.. RIKTIGT nice lir faktist, alla roliga freeroaming fordon som finns och alla möjligheter, desert eagle, och allt kul att utforska ute i naturen etc... Mästerverk måste jag säga.. SA är kung bland gta spelen idag, om man frågar mig dvs.. Även med IV ute! Redigerad 24 augusti, 2009 av Grauers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Erixx Skrivet 11 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2009 Jao, Gta Sa Ownar dem flesta spelen. Uppföljare snart? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skoric60 Skrivet 22 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2009 (redigerad) jag tycker det är bra gjort för att vara lite gammalt... tycker man dock borde kunna göra mer grejjor... spela dator/träffa och få nya flickvänner... och sånt dära... för övrigt älskar jag det.. känns skönt att spela ett spel som inte har värsta grymma grafiken.... nya spel är så överdrivna.... gillar också att huvudpersonen är en rappare vid namnet young malay som jag tycker mycket om, händerna borde ändå fixas!!!! Redigerad 23 september, 2009 av skoric60 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Knight Rider Skrivet 23 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2009 De som jag tycker är bra med GTA SA är att man simma,ta sig till andra världar och att man kan modda Knight Rider fordon. När jag har tråkit brukar ja drifta och köra ifrån polisen. Det hade varit bättre om man kunde välja en rollfigur själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
akko Skrivet 6 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2010 jag gillar verkligen att det är så stort och att man kan vara lite över allt! gå in i hus och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kezlu Skrivet 13 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2010 hej jag har skaffat spelet på pc nu och jag spelade ca 10 min men jag fann aldrig lusten i det. kommer jag att göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 13 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2010 hej jag har skaffat spelet på pc nu och jag spelade ca 10 min men jag fann aldrig lusten i det. kommer jag att göra det? Jag vill inte leka gammalmodig på denna site men.. Dra inte upp gamla trådar. kthxbai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kezlu Skrivet 14 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2010 men i vilken tråd sa jag skriva de i då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 14 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2010 men i vilken tråd sa jag skriva de i då? Välj en nyare tråd från 2010 eller gtfo. Pröva gärna IV istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kezlu Skrivet 14 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2010 jag har redan klarat IV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 14 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2010 jag har redan klarat IV Ok, jag bryr mig inte speciellt så mycket. Snälla, sluta att skriva. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2010 Ok, jag bryr mig inte speciellt så mycket. Snälla, sluta att skriva. Tack. Nu tycker jag du är onödigt dryg, faktiskt. Grabben frågar bara ifall han kommer tycka SA är roligt och tråd-description är väldigt relevant för hans fråga. Tråden är ju senast skriven i just år 2010 så det finns inte mycket att gnälla om. Och med bara en månads medlemskap i bagaget är det inte så jättesmidigt av dig att peka finger åt nya som bumpar semigamla trådar. Kezlu: Jadå, SA är skitroligt efter ett tag. Jag måste påpeka att början (dvs hela Los Santos-delen) är fruktansvärt långtråkig och spelet kommer igång på allvar först när du genom storyn kommer till landsbygden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kezlu Skrivet 19 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2010 Nu tycker jag du är onödigt dryg, faktiskt. Grabben frågar bara ifall han kommer tycka SA är roligt och tråd-description är väldigt relevant för hans fråga. Tråden är ju senast skriven i just år 2010 så det finns inte mycket att gnälla om. Och med bara en månads medlemskap i bagaget är det inte så jättesmidigt av dig att peka finger åt nya som bumpar semigamla trådar. Kezlu: Jadå, SA är skitroligt efter ett tag. Jag måste påpeka att början (dvs hela Los Santos-delen) är fruktansvärt långtråkig och spelet kommer igång på allvar först när du genom storyn kommer till landsbygden. vad bra ! Och är dom andra städerna låsta eller kan man vara där från början? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 19 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2010 (redigerad) vad bra ! Och är dom andra städerna låsta eller kan man vara där från början? Du kan simma över och så.. Men dock så blir du efterlyst med 6 stjärnor. Redigerad 19 april, 2010 av Logiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts