spajdermän Skrivet 22 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2009 Pippi äger Ronja på allt ju. Hon är starkare, hon kan cykla en cykel utan hjul osv, vad fan kan Ronja göra? Bada naken i snön med Skalle-Per? Nej, för han är död! Se, hon kan ingenting. Nu i friidrottstider: Hoppgrenar eller sprintgrenar eller långdistans eller kastgrenar? Måste svara hoppgrenar på den, och då i synnerhet höjd samt stav. Känslan som infinner sig just i ögonblicket då man inte riktigt vet än om idrottaren i fråga klarat det eller inte är så makalös. Gmail eller hotmail? ------------- Oh, och jag måste ju tillägga: 3-glas ofc! haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2009 Gmail eller hotmail? Hotmail, jag har en gmail registrerad men använder den väldigt sällan. Spotify eller ladda ner musik? Oh, och jag måste ju tillägga: haha Tänkte tillägga det jag också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2009 Hotmail, jag har en gmail registrerad men använder den väldigt sällan. Spotify eller ladda ner musik? Spotify är bra om man vill hitta ny musik då det är väldigt enkelt. Men jag måste välja att ladda ned musik. Jag lyssnar väldigt ofta på lite mer undergroundmusik, och sådan musik finns inte alls på spotify. Dessutom vill jag ha möjlighet att lyssna på min musik i iPoden samt att kunna streama den till min PS3. Så mitt svar blir alltså: ladda ned musik. Hmm, jag är så jävla kass på att hitta på ellerfrågor. Dansgolv eller barhäng? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2009 Dansgolv. Av mina erfarenheter är det lika högljutt på dansgolvet som i baren, vilket gör att man ändå inte kan konversera vid den sistnämnda. Så då får man ut mer av att umgås på det svettiga och kroppsnära sättet istället. Snusk eller snask? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2009 Dansgolv. Av mina erfarenheter är det lika högljutt på dansgolvet som i baren, vilket gör att man ändå inte kan konversera vid den sistnämnda. Så då får man ut mer av att umgås på det svettiga och kroppsnära sättet istället. Snusk eller snask? Snusk. Snask kan man leva utan. Snusk, no way! Lady Gaga eller Bruce Dickinson? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 23 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2009 Snusk. Snask kan man leva utan. Snusk, no way! Lady Gaga eller Bruce Dickinson? Lady Gaga. _________________________ B-17 eller B-25 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 23 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2009 Lady Gaga. _________________________ B-17 eller B-25 Flygplan eller? isf: B-25. Ser coolare ut på wikipedias bild. Makaroner och köttbullar eller spagetti och köttbullar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 23 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2009 Flygplan eller? isf: B-25. Ser coolare ut på wikipedias bild. Makaroner och köttbullar eller spagetti och köttbullar? Makaroner helt klart! mycket skönare att slippa skära dom och hålla på! Skåpbil eller lastbil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 23 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2009 Lastbil, man känner sig tryggare på något vis. Choklad eller Chips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2009 Choklad OCH chips! Riktigt gott <3 Musik: Dansa eller chilla till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2009 Choklad OCH chips! Riktigt gott <3 Musik: Dansa eller chilla till? Dansa, om nu headbanging räknas som dans XD Spel, dator eller konsoll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 26 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2009 (redigerad) konsoll, tycker att kontrollen är bättre. FPS eller TPS(third person) Redigerad 26 augusti, 2009 av -Razz- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts