kattälskaren Skrivet 15 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2009 Gitarr, hellre ett gitarrsolo än ett trumsolo! Pop eller Metal? Metal, förklaring överflödig. Playstation eller Xbox? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 15 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2009 (redigerad) Metal, förklaring överflödig. Playstation eller Xbox? PS. Uppväxt med ett PlayStation sedan små barnsben och har aldrig sett någon större fördel med krysslådan förutom Halo. Vänster eller Höger? Redigerad 15 augusti, 2009 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 18 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2009 (redigerad) PS. Uppväxt med ett PlayStation sedan små barnsben och har aldrig sett någon större fördel med krysslådan förutom Halo. Vänster eller Höger? Höger. Är högerhänt och gör därför allt med högerhanden, jag kör på höger sida och cyklar på höger sida. Nuff said. Rollon eller Parfym? (menar då parfym i flaska som man sprutar på sig) Redigerad 18 augusti, 2009 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2009 Höger. Är högerhänt och gör därför allt med högerhanden, jag kör på höger sida och cyklar på höger sida. Nuff said. Rollon eller Parfym? (menar då parfym i flaska som man sprutar på sig) Parfym. Det ger en bredare lukt och är mycket trevligare att ha på sig. Forumdelen allmänt eller forumdelen musik,film och grafik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 18 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2009 Parfym. Det ger en bredare lukt och är mycket trevligare att ha på sig. Forumdelen allmänt eller forumdelen musik,film och grafik? Allmänt. Roligare trådar och ett bredare utbud av diskussions ämnen. Nikotin eller Alkohol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2009 (redigerad) Allmänt. Roligare trådar och ett bredare utbud av diskussions ämnen. Nikotin eller Alkohol? Alkohol. Man kan helt enkelt ha mycket roligare med alkohol än vad man kan ha med nikotin. Alkohol kan även användas till att ha på exempelvis sår och kan vara användbart vid flera vardagliga tillfällen. Alkohol renar både kropp och själ och du känner dig alltid lite friskare efter en klunk alkohol av den rätta sorten. Moderaterna eller Socialdemokraterna? Redigerad 18 augusti, 2009 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 18 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2009 Alkohol. Man kan helt enkelt ha mycket roligare med alkohol än vad man kan ha med nikotin. Alkohol kan även användas till att ha på exempelvis sår och kan vara användbart vid flera vardagliga tillfällen. Alkohol renar både kropp och själ och du känner dig alltid lite friskare efter en klunk alkohol av den rätta sorten. Moderaterna eller Socialdemokraterna? Socialdemokraterna gillar inte vad Moderaterna har ställt till med i dagens Sverige. Resten kan ni lista ut Valentino Rossi eller Mika Kallio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 19 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2009 Socialdemokraterna gillar inte vad Moderaterna har ställt till med i dagens Sverige. Resten kan ni lista ut Valentino Rossi eller Mika Kallio Vänta på Mona Sahlin du. Då ska du få se på någon som kan ställa till . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 19 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2009 Socialdemokraterna gillar inte vad Moderaterna har ställt till med i dagens Sverige. Resten kan ni lista ut Valentino Rossi eller Mika Kallio Mika Kallio, om man tvunget ska titta på en skitsport kan man i alla fall heja på en kille vars mamma inte misstog honom för en flicka. Dubbelhäftande- eller silvertejp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2009 (redigerad) Mika Kallio, om man tvunget ska titta på en skitsport kan man i alla fall heja på en kille vars mamma inte misstog honom för en flicka. Dubbelhäftande- eller silvertejp? Silvertejp. Kan dels användas till att tysta ner kidnappningsoffer, dels går det att bygga en helikpoter, bil, bomb, svets, jetpack, telefon ,kretskort ,bilnyckel eller brandsläckare utav silvertjep om man heter Angus MacGyver Cassius Clay eller Muhammed Ali, vilket namn föredrar du? Redigerad 20 augusti, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 20 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2009 Silvertejp. Kan dels användas till att tysta ner kidnappningsoffer, dels går det att bygga en helikpoter, bil, bomb, svets, jetpack, telefon ,kretskort ,bilnyckel eller brandsläckare utav silvertjep om man heter Angus MacGyver Cassius Clay eller Muhammed Ali, vilket namn föredrar du? Cassius Clay låter mycket coolare. Grunge eller britpop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2009 Cassius Clay låter mycket coolare. Grunge eller britpop? Grunge, verkligen älskar hur takten förändras så mycket genom låtarna, visst är det jävligt simpla låtar, men det är ändå nått speciellt med just Grungen Kakor eller Bakelser? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 20 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2009 Grunge, verkligen älskar hur takten förändras så mycket genom låtarna, visst är det jävligt simpla låtar, men det är ändå nått speciellt med just Grungen Kakor eller Bakelser? Kakor! Brukar alltid vara en massa grädde till bakelser :/ 3-glas eller enkelglas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 20 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2009 (redigerad) Kakor! Brukar alltid vara en massa grädde till bakelser :/ 3-glas eller enkelglas? 3-glas ofc! Kör det alltid i skolan allt för att slippa resa sig och springa och fylla på därför kör man med 3 glas Kimi Räikkönen eller Mattias Ekström Redigerad 20 augusti, 2009 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2009 3-glas ofc! Kör det alltid i skolan allt för att slippa resa sig och springa och fylla på därför kör man med 3 glas Kimi Räikkönen eller Mattias Ekström Vilka är det? Jag tar Mattias för jag är rasist och gillar inte finska namn. Spotify eller ladda hem musiken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 21 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2009 (redigerad) Vilka är det? Jag tar Mattias för jag är rasist och gillar inte finska namn. Spotify eller ladda hem musiken? Kimi är Formel 1-förare och Ekström kör DTM (fortfarande?). --------- Spotify. Streaming är för att stanna! Att jobba eller studera? Redigerad 21 augusti, 2009 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2009 Kimi är Formel 1-förare och Ekström kör DTM (fortfarande?). --------- Spotify. Streaming är för att stanna! Att jobba eller studera? Yes Kimi är Formel 1 förare och Ekström kör DTM fortfarande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2009 Kimi är Formel 1-förare och Ekström kör DTM (fortfarande?). --------- Spotify. Streaming är för att stanna! Att jobba eller studera? Jobba, det är nått speciellt med att veta om att man gör nånting bra och så får man ju pengar för det! PSP eller DS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 21 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2009 Jobba, det är nått speciellt med att veta om att man gör nånting bra och så får man ju pengar för det! PSP eller DS? Jag var så dum att jag köpte ett DS en gång, har bara kört PSP en gång så jag får väl välja DS Ronja eller Pippi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 21 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2009 Jag var så dum att jag köpte ett DS en gång, har bara kört PSP en gång så jag får väl välja DS Ronja eller Pippi? Pippi äger Ronja på allt ju. Hon är starkare, hon kan cykla en cykel utan hjul osv, vad fan kan Ronja göra? Bada naken i snön med Skalle-Per? Nej, för han är död! Se, hon kan ingenting. Nu i friidrottstider: Hoppgrenar eller sprintgrenar eller långdistans eller kastgrenar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts