Eudoros Skrivet 14 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2009 Soluppgång eller solnedgång? Soluppgång, känns på något vis muntrare att ha en hel dag framför sig istället för bakom sig. Öl eller cider? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 14 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2009 Soluppgång, känns på något vis muntrare att ha en hel dag framför sig istället för bakom sig. Öl eller cider? Öl. Blir ju sjuk i två veckor av cider så det blir ju det naturliga valet. Plus att öl har börjat o smaka bättre, så länge man har den riktigt kallt Tak eller Golv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 14 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2009 Öl. Blir ju sjuk i två veckor av cider så det blir ju det naturliga valet. Plus att öl har börjat o smaka bättre, så länge man har den riktigt kallt Tak eller Golv? Tak, skulle inte vara så kul utan det när det ösregnar. Äpple eller apelsin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 14 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2009 (redigerad) Tak, skulle inte vara så kul utan det när det ösregnar. Äpple eller apelsin? Apelsin tycker det smakar godare än äpple sen att man får nånting att gö under tiden. Macgyver eller Batman? Redigerad 14 augusti, 2009 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 14 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2009 Apelsin tycker det smakar godare än äpple sen att man får nånting att gö under tiden. Macgyver eller Batman? Batman, för att han är relativt mer realistisk än Mcgyver, och så klär han sig bättre. Nyttig eller Onyttig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 14 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2009 Batman, för att han är relativt mer realistisk än Mcgyver, och så klär han sig bättre. Nyttig eller Onyttig? Onyttigt. Mina gener låter mig inte bli fet än på ett tag ialafall! ( blabla kolesterol blabla) Tåg eller buss? < Långa resor that is. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2009 Onyttigt. Mina gener låter mig inte bli fet än på ett tag ialafall! ( blabla kolesterol blabla) Tåg eller buss? < Långa resor that is. Tåg, mycket smidigare och lättare att sova. Posten eller Bussgods? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 15 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2009 Tåg, mycket smidigare och lättare att sova. Posten eller Bussgods? Posten, har aldrig hört talas om Bussgods iPod eller annan MP3-spelare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2009 Posten, har aldrig hört talas om Bussgods iPod eller annan MP3-spelare? Annan MP3-spelare. varför? Har aldrig någonsin ägt en ipod, visst jag har testat en ipod men jag är mer van vid andra MP3 spelare! The Simpsons eller Family Guy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 15 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2009 (redigerad) Hepp. Redigerad 15 augusti, 2009 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2009 (redigerad) Annan MP3-spelare. varför? Har aldrig någonsin ägt en ipod, visst jag har testat en ipod men jag är mer van vid andra MP3 spelare! The Simpsons eller Family Guy? Family Guy tycker det är lite mer roligare humor där då jag har oftast skrattat mest åt Family Guy Sverige eller Norge? Redigerad 15 augusti, 2009 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 15 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2009 Family Guy tycker det är lite mer roligare humor där då jag har oftast skrattat mest åt Family Guy Sverige eller Norge? Norge, norrmän är smartare och trevligare än svenskar Polis eller brottsling? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 15 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2009 Norge, norrmän är smartare och trevligare än svenskar Polis eller brottsling? Brottsling, mycket coolare än poliser. Film eller spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 15 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2009 (redigerad) Brottsling, mycket coolare än poliser. Film eller spel? Spel, mycket roligare att spela än att sitta still och glo Autobots eller Decepticons? Redigerad 15 augusti, 2009 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 15 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2009 (redigerad) Spel, mycket roligare att spela än att sitta still och glo Autobots eller Decepticons? Decepticons, låter coolare Om du var tvungen att vara ett av dessa band, skulle du vara Slayer eller Mötley Crüe? Redigerad 15 augusti, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 15 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2009 Decepticons, låter coolare Om du var tvungen att vara ett av dessa band, skulle du vara Slayer eller Mötley Crüe? Mötley Crüe, lätt. Mycket skönare musik helt enkelt. Fest eller Lan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 15 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2009 Mötley Crüe, lätt. Mycket skönare musik helt enkelt. Fest eller Lan? Fest, får ont i huvudet av att sitta framför datorn för länge Stockholm eller Sundsvall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 15 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2009 Fest, får ont i huvudet av att sitta framför datorn för länge Stockholm eller Sundsvall? Stockholm i mitt hjärta! Godis eller Snacks? (chips osv) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 15 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2009 Stockholm i mitt hjärta! Godis eller Snacks? (chips osv) Godis, Det är otroligt mycket godare! Älskar godis, speciellt choklad Gitarr eller Trummor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 15 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2009 Godis, Det är otroligt mycket godare! Älskar godis, speciellt choklad Gitarr eller Trummor? Gitarr, hellre ett gitarrsolo än ett trumsolo! Pop eller Metal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts