Boomer Skrivet 12 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2009 Quack Pack, för jag vet inte vad Goof Troop är. Plus att Quack Pack ger mig barndomsminnen. Expressen eller Aftonbladet? Aftonbladet - För dom har serier i slutet av tidningen. LP eller CD? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2009 Aftonbladet - För dom har serier i slutet av tidningen. LP eller CD? LP, det är helt enkelt en speciell känsla att sitta och lyssna på en LP skiva med det där lilla bruset i bakgrunden. Man blir så varm i kroppen av det! Cider eller Öl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 12 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2009 (redigerad) LP, det är helt enkelt en speciell känsla att sitta och lyssna på en LP skiva med det där lilla bruset i bakgrunden. Man blir så varm i kroppen av det! Cider eller Öl? Cider, smakar bättre än öl tycker jag... (Eller ja, det beror totalt på vad det är för smak och märke men oftast är det godare...) Vodka eller Whiskey? Redigerad 12 augusti, 2009 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2009 Cider, smakar bättre än öl tycker jag... (Eller ja, det beror totalt på vad det är för smak och märke men oftast är det godare...) Vodka eller Whiskey? Whiskey, i alla fall den jag smakade av en klasskompis för ett tag sedan, sjukt god! Windows eller OS X? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2009 (redigerad) Whiskey, i alla fall den jag smakade av en klasskompis för ett tag sedan, sjukt god! Windows eller OS X? Windows, jag har aldrig ägt en Mac i hela mitt liv Muskelbil eller Svenssonbil? (Muskelbil= Mustang, Cheva Camaro etc, Svenssonbil = Volvo V70, Saab från 80-talet etc) Redigerad 14 augusti, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 14 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2009 Windows, jag har aldrig ägt en Mac i hela mitt liv Muskelbil eller Svenssonbil? (Muskelbil= Mustang, Cheva Camaro etc, Svenssonbil = Volvo V70, Saab från 80-talet etc) Svenssonbil, med tanke på att dom blir billigare i längden och jag är inte ute efter att kukmäta. Bas eller Gitarr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 14 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2009 Svenssonbil, med tanke på att dom blir billigare i längden och jag är inte ute efter att kukmäta. Bas eller Gitarr? Gitarr, bas är för lätt att spela. Serier på TV eller hemladdat/tv6playaktiga saker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2009 Gitarr, bas är för lätt att spela. Serier på TV eller hemladdat/tv6playaktiga saker? TV, mycket mysigare at sitta framför TV'n Hav eller sjö? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 14 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2009 Sjö, tycker att det är mysigare på något sätt. choklad godis eller frukt godis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 14 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2009 Sjö, tycker att det är mysigare på något sätt. choklad godis eller frukt godis Chokladgodis, tycker oftast att fruktgodis blir lite för tråkigt i längden, tänker då mest på bla gott och blandat. Kreditkort eller kontanter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 14 augusti, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2009 Chokladgodis, tycker oftast att fruktgodis blir lite för tråkigt i längden, tänker då mest på bla gott och blandat. Kreditkort eller kontanter Kontanter, det... Det känns bättre att hantera papper än ett plastkort. Och så gör det ondare att se dem försvinna, då blir det inte lika mycket onödiga impulsköp. Brunetter eller blondiner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2009 Chokladgodis, tycker oftast att fruktgodis blir lite för tråkigt i längden, tänker då mest på bla gott och blandat. Kreditkort eller kontanter Kontanter, det är något speciellt med att hålla i en massa hundralappar Medeltiden eller framtiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 14 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2009 Kontanter, det... Det känns bättre att hantera papper än ett plastkort. Och så gör det ondare att se dem försvinna, då blir det inte lika mycket onödiga impulsköp. Brunetter eller blondiner? Brunetter varje dag, blondiner ser man allt för ofta och dessutom är de flesta blondinerna rätt så.... Pantade! Hårvax eller Hårgelé? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 14 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2009 Gitarr, bas är för lätt att spela. Serier på TV eller hemladdat/tv6playaktiga saker? lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 14 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2009 lol huh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 14 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2009 (redigerad) huh? Flå't. Antar att jag blandade ihop "bemästra" och vanligt spelande. Vax. Lättare att tvätta ur och luktar oftast godare! Mario eller Link ? Edit; Fel olol. Redigerad 14 augusti, 2009 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 14 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2009 (redigerad) Flå't. Antar att jag blandade ihop "bemästra" och vanligt spelande. Vax. Lättare att tvätta ur och luktar oftast godare! Mario eller Link ? Edit; Fel olol. Mario, min favorit av de två helt enkelt Hörlurar eller Högtalare? (musiknjutning hemma i t.ex säng eller soffa.) Edit:lol ._. Redigerad 14 augusti, 2009 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 14 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2009 Hörlurar, eftersom då behöver jag inte störa de som inte vill höra min musik. Fisk, fågel eller mitt i mellan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 14 augusti, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2009 Mario, min favorit av de två helt enkelt Försök gärna förklara varför, det blir roligare att läsa då! Fisk, fågel eller mitt i mellan? Jag är född fisk, baby! Och mittemellan är ju bara så Schweiz. Soluppgång eller solnedgång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 14 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2009 Hörlurar, eftersom då behöver jag inte störa de som inte vill höra min musik. Fisk, fågel eller mitt i mellan? Mitt i mellan. Bra med lite balans! Inte för mycket och inte för lite. Lagom. Rött eller vitt vin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts