Nik. Skrivet 11 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2009 (redigerad) Film, kollar mer på film än serier Berlinmuren eller Kinesiska muren? antar att detta är den vi ska svara på så därför gör jag det! Berlinmuren, den har ett lite mer "nyare" historia bakom, och jag vet mer om den än kinesiska, dock är kinesiska ganska ball också! Tycker även att om man märker att någon varit före, så editerar man bort innehållet i inlägget. tycker det låter som en lysande idé! fullkorn eller ljust bröd? Edit: flera nya post, men gjorde jag fel? jag får iaf ihop det såhär! Och jag är hemskt ledsen om jag failade hårt! Redigerad 11 augusti, 2009 av Nik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2009 (redigerad) antar att detta är den vi ska svara på så därför gör jag det! Berlinmuren, den har ett lite mer "nyare" historia bakom, och jag vet mer om den än kinesiska, dock är kinesiska ganska ball också! tycker det låter som en lysande idé! fullkorn eller ljust bröd? Edit: flera nya post, men gjorde jag fel? jag får iaf ihop det såhär! Och jag är hemskt ledsen om jag failade hårt! Fullkorn, lika gott som ljust bröd men mycket nyttigare och bättre för magen Äppelpaj eller hallonpaj? Redigerad 11 augusti, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 11 augusti, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2009 Lade till en ny regel, den borde vara okej: Ha sunt förnuft när det gäller din aktivitet i tråden, och försök att motstå från att posta överdrivet mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2009 (redigerad) Äppelpaj, aldrig gillat hallon så mycket FPS eller strategi-spel? Redigerad 11 augusti, 2009 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2009 Äppelpaj, aldrig gillat hallon så mycket FPS eller strategi-spel? Strategi, det är bara nyttigt med lite planerade och tänkande! Friends eller Scrubs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2009 Strategi, det är bara nyttigt med lite planerade och tänkande! Friends eller Scrubs? Friends, Scrubs är, udda Vatten eller luft? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 11 augusti, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2009 Friends, Scrubs är, udda Vatten eller luft? I roll with Oxygen, det har ett 'x' i namnet. Vem av dessa två personer förknippar du dig själv mest med: Owen Wilson eller Vince Vaughn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2009 I roll with Oxygen, det har ett 'x' i namnet. Vem av dessa två personer förknippar du dig själv mest med: Owen Wilson eller Vince Vaughn? Owen Wilson, Vince Vaughn är lång och har irriterande röst. Proteiner eller kolhydrater? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 11 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2009 (redigerad) Owen Wilson, Vince Vaughn är lång och har irriterande röst. Proteiner eller kolhydrater? Proteiner, just för att det låter häftigare! Spejsat liksom! Vaken eller sova? Redigerad 11 augusti, 2009 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 11 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2009 (redigerad) Proteiner, just för att det låter häftigare! Spejsat liksom! Vaken eller sova? Sova, för då behöver man inte gå och lägga sig. (typ) Europa eller Nordamerika? Redigerad 11 augusti, 2009 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 12 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2009 Sova, för då behöver man inte gå och lägga sig. (typ) Europa eller Nordamerika? Europa! Mot grekland och så är det ju dugligt klimat iaf. Pest eller kolera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 12 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2009 Europa! Mot grekland och så är det ju dugligt klimat iaf. Pest eller kolera? Coolera, motivering överflödig. Bastuba eller piccola? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 12 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2009 Coolera, motivering överflödig. Bastuba eller piccola? Bastuba! Windows Vista eller Windows 7? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2009 Windows 7 alla dagar. Det är mer användarvänligt, slukar långt ifrån lika mycket RAM som Vista. Sedan har det inte den irriterande UACn och den nya startmenyn är riktigt behändig när man vänjer sig. Jag tänker aldrig nergradera mig! Lutfisk eller surströmming? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 12 augusti, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2009 James Bond Bastuba! Börja motivera, eller sluta leka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 12 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2009 (redigerad) Om man nu känner att man måste hinna med kan ni ju iaf editera in anledningen. Det blir roligare för oss andra. Redigerad 12 augusti, 2009 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 12 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2009 Windows 7 alla dagar. Det är mer användarvänligt, slukar långt ifrån lika mycket RAM som Vista. Sedan har det inte den irriterande UACn och den nya startmenyn är riktigt behändig när man vänjer sig. Jag tänker aldrig nergradera mig! Lutfisk eller surströmming? Surströmming! Har aldrig vågat smaka på lutfisk, och kommer aldrig göra heller.. Gitarr eller trummor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 12 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2009 Gitarr! Har spelat gitarr sen jag var 10. Trummor är svårare (för mig) snopp eller snippa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 12 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2009 (redigerad) Gitarr! Har spelat gitarr sen jag var 10. Trummor är svårare (för mig) snopp eller snippa? Snopp förfan. Mycket roligare ord, mycket roligare kroppsdel. Går att använda till så mycket. Katapulter, förhudsballonger, förvaring etc. Dessutom är det hardcore att kunna dra fram den och kissa folk i ansiktet utan problem. Quack Pack eller Goof Troop? Redigerad 12 augusti, 2009 av IceCandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 12 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2009 Snopp förfan. Mycket roligare ord, mycket roligare kroppsdel. Går att använda till så mycket. Katapulter, förhudsballonger, förvaring etc. Dessutom är det hardcore att kunna dra fram den och kissa folk i ansiktet utan problem. Quack Pack eller Goof Troop? Quack Pack, för jag vet inte vad Goof Troop är. Plus att Quack Pack ger mig barndomsminnen. Expressen eller Aftonbladet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts