Frusciante Skrivet 11 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2009 Lillbrorsan har PS3 och GTA IV, har lirat det lite grann sådär, inte totalnördat som med SA, och i princip enbart free-roamat, inte orkat hålla på med storyn än. Har försökt göra en grej, som är enklast att förklara i stegform: 1. Spawna/sno en helikopter. 2. Flyg hööögt upp i luften. 3. Åk runt och leta efter ett flygplan som flyger runt. 4. Försök åka ifatt det. 5. Testa om det går att hoppa ur och landa på vingen/landa på planet/krocka med det. Har ej lyckats hittills, är det nån som har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 11 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2009 Åk till flygplatsen och följ sedan efter ett plan som ska lyfta. Då kan du ganska lätt krocka med det i luften och testa dina stunt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 11 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2009 Jag har försökt, det går inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 11 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2009 Åk till flygplatsen och följ sedan efter ett plan som ska lyfta. Då kan du ganska lätt krocka med det i luften och testa dina stunt. Det finns inte ens något plan som landar eller lyfter på flygplatsen, bara ett/några som finns i luften... Eller har jag missat något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 11 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2009 Det finns inte ens något plan som landar eller lyfter på flygplatsen, bara ett/några som finns i luften... Eller har jag missat något De landar kanske inte på flygplatsen, men alla plan genomgår en visual approach utan själva landningen utan åker runt (go around), observera landningsbanorna på flygplatsen per hellikopter så ser du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2009 (redigerad) Jag har försökt, det går inte. Jodå, det går. http://www.youtube.com/watch?v=rVotRQ6OPKs Redigerad 11 augusti, 2009 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2009 Jag har för mig att planen som är i luften aldrig landar, och de som är på marken aldrig lyfter. Right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 12 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2009 Jag har för mig att planen som är i luften aldrig landar, och de som är på marken aldrig lyfter. Right? Sant, vet inte hur banorna är för dom i luften men jag tror det är 1 plan som hela tiden flyger runt flygplatsen och 2 som är i luften runt HELA staden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts