xstreem Skrivet 8 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2009 På senaste tiden har min mus börjat uppföra sig väldigt jobbigt. Det verkar som alla knappar på musen dubbelklickar, när jag bara enkelklickar, när de helst behagar. Detta är skitjobbigt, och jag bara undrar ifall det är musen som börjar bli trasig, eller är det något som man kan fixa till med datorinställningar? Förvisso har datorn ett par år på nacken, men jag har tagit hand om honom väldigt bra, och har aldrig slagit honom på så vis man ser vissa arga gamers gör när de dör/förlorar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 8 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2009 (redigerad) Hände min mus för ungefär ett halvår sen. Jag utgick från att den var trasig och köpte en ny. Har inte haft några problem med den nya så borde inte ha varit nån datorinställning. Redigerad 8 augusti, 2009 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2009 Testa den i en annan dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2009 Har du höjt frekvensen på din usbport? Det kan hända att dom slutar fungera, även om det är minimal chans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 8 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2009 Testa gå in på start>kontrollpanelen>mus, kolla genom där om det är nåt som är ändrad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2009 På senaste tiden har min mus börjat uppföra sig väldigt jobbigt. Det verkar som alla knappar på musen dubbelklickar, när jag bara enkelklickar, när de helst behagar. Detta är skitjobbigt, och jag bara undrar ifall det är musen som börjar bli trasig, eller är det något som man kan fixa till med datorinställningar? Förvisso har datorn ett par år på nacken, men jag har tagit hand om honom väldigt bra, och har aldrig slagit honom på så vis man ser vissa arga gamers gör när de dör/förlorar. Sån var min ena mus med tills igår då jag blev sur på den och slog några välplacerade knytnäveslag över vänsterknappen. Löste problemet (jag är seriös). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karl-Gunnar Skrivet 19 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2009 Har varit med om att den mus började dubbelklicka av sig själv ibland när den var slut. Försök som kalle att banka liv i den annars är det bara att köpa en ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts