GiZmo Skrivet 4 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2009 Varit såhär för mig i ett jävla tag nu, tror de var sen senaste uppdateringen av forumet. Har haft det felet i flera versioner av firefox och det ser även likadant ut i Chrome. har andra detta felet också eller är det bara jag? :/ Funkar normalt i IE http://upl.gizgiz.nu/files/wtf3.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 4 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2009 Samma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 4 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2009 Mhm, Har varit så ett tag ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2009 Meh, har inte tänkt på det. Sjukt fult var det hur som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 augusti, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2009 Nu måste vi bara få hultan att fixxa de fusk-edit: Fast iofs, han ska ju uppdatera till senaste versionen snart, så det var nog ganska lönlöst att starta topicen, dumma gizmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 7 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2009 Tack för att du öppnade mina ögon för detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2009 Så har jag haft det ända sen den nya verisionen av forumet... Men man vänjer sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2009 I hate you. Inte lagt märke till det där förns nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 13 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2009 Funkar fint för mig, Men JA. Jag ahr sett det från och till med FF IE7 och Chrome. Men inte med nuvarnade IE8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 17 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2009 (redigerad) Funkar fint för mig, Men JA. Jag ahr sett det från och till med FF IE7 och Chrome. Men inte med nuvarnade IE8 Vem fan använder IE? Kan säga att det är samma problem med Flock. Redigerad 17 augusti, 2009 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 18 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2009 (redigerad) Vem fan använder IE? Kan säga att det är samma problem med Flock. Jag + 50 % andra som surfar på internet. På min huvud rig så laddar IE snabbare än FF ÄVEN med den där fixen för FF. Jag säger inte att jag gillar IE bättre men jag känner att IE är användar vänligare. Main rig: IE8 (IE7 -> Chrome -> IE8) Server: FF Bärbara: FF och IE8 Virtuell: IE* *IE använder minst RAM, FF kommer strax efter. Redigerad 18 augusti, 2009 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts