eXotic Skrivet 19 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2009 Ahh. Finns inte mycket som klår känslan av att flimmerhåren fryser när man andas och att man hostar när man drar in den kalla, friska luften i lungorna. Jo det gjorde jag också, men det beror nog snarare på nyläkt hals än på att det var speciellt kallt ute. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 19 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2009 Äsch, det är bara du som har kylstrofobi, Hoho, jag googlade till och med på det för att se ifall det faktiskt finns folk som är.. rädda för kyla. Eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 Jag fattar inte, kan man gå ut i den kylan? Jag har varit med om runt -25 när jag var i Härnösand för många år sedan, men nästan tio grader till på det är ju galet. Dude. Jag och min bror har ARBETAT i sådan kyla. Bo i Jämtland en månad under vintern, specifikt mitt ute i skogen så blir du också hårdhudad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 Enligt mig finns det sjukt mycket skillnad på kyla, ibland känns det varmare och ibland kallare. Bara för att termometern visar något kan man ändå uppleva annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 Exakt vart runt kanterna? Inuti stolen hela varvet runt. Men det kanske inte spelar så stor roll, det blandas ju med vattnet när man spolar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 2 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2010 5 MINUTE CHOCOLATE MUG CAKE Själv ska jag nog göra några små modifieringar till receptet nästa gång, men resultatet blev faktiskt riktigt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2010 5 MINUTE CHOCOLATE MUG CAKE Själv ska jag nog göra några små modifieringar till receptet nästa gång, men resultatet blev faktiskt riktigt bra! Testade nyss, blev ganska bra Lite väl stel dock.. fast jag gjorde säkert nått fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 5 MINUTE CHOCOLATE MUG CAKE Själv ska jag nog göra några små modifieringar till receptet nästa gång, men resultatet blev faktiskt riktigt bra! Mumma. Måste blivit perfekt på första försöket, sitter och avnjuter en kopp nu med lite grädde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Min blev rätt schysst med, smakade chokladmuffins! Den hade perfekt konsistens med, jag kunde vända den upp-och-ner på en liten talrik och få ut hela kakan (så att den såg ut typ som de gör på facebookgruppens huvudbild) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Tror ni att man kan smälta lite margarin istället för oljan? Känns som att det borde bli godare då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karl-Gunnar Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Problem med pungsvett? Följ detta råd och dina problem är ett minne blott: Direkt på morgonen när du varknar tar du en näve tandkräm och smörjer in på och runt omkring pungen. Låt verka någon minut och skölj sedan av dig i duschen med ljummet vatten, gärna så kallt som du bara klarar av. Ta på kalsongerna och möt dagen utan behöva oroa dig för pungsvettsbekymmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Problem med pungsvett? Följ detta råd och dina problem är ett minne blott: Direkt på morgonen när du varknar tar du en näve tandkräm och smörjer in på och runt omkring pungen. Låt verka någon minut och skölj sedan av dig i duschen med ljummet vatten, gärna så kallt som du bara klarar av. Ta på kalsongerna och möt dagen utan behöva oroa dig för pungsvettsbekymmer. Äre sant eller? Känns som det kommer göra ganska ont. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Problem med pungsvett? Följ detta råd och dina problem är ett minne blott: Direkt på morgonen när du varknar tar du en näve tandkräm och smörjer in på och runt omkring pungen. Låt verka någon minut och skölj sedan av dig i duschen med ljummet vatten, gärna så kallt som du bara klarar av. Ta på kalsongerna och möt dagen utan behöva oroa dig för pungsvettsbekymmer. Hur kom du på idén? En morron stod du där och tänkte "Fan vad jag kommer svettas om pungen idag. IT'S TIME TO TAKE ACTION!!". Du såg dig omkring i badrummet. Blicken svepte förbi schampo och tvål, stannade vid toaborsten ett tag, men efter en kort överläggning med dig själv i huvudet gled blicken vidare. Och stannade till slut på tandkrämen. Du smetade på lite, övervägde att plocka fram tandborsten för att verkligen skrubba in det, men lät det tillslut arbeta sig in i huden själv och ta död på pungtandtroll och knocka ut svettkörtlarna. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Sviter inte tandkräm utav fan på skinn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Hur kom du på idén? En morron stod du där och tänkte "Fan vad jag kommer svettas om pungen idag. IT'S TIME TO TAKE ACTION!!". Du såg dig omkring i badrummet. Blicken svepte förbi schampo och tvål, stannade vid toaborsten ett tag, men efter en kort överläggning med dig själv i huvudet gled blicken vidare. Och stannade till slut på tandkrämen. Du smetade på lite, övervägde att plocka fram tandborsten för att verkligen skrubba in det, men lät det tillslut arbeta sig in i huden själv och ta död på pungtandtroll och knocka ut svettkörtlarna. Eller? Bah, han ville bara se till att smaka gott för damerna och upptäckte antiperspiranteffekten som en biverkning. Sviter inte tandkräm utav fan på skinn? Har aldrig provat utom på blivande finnar (och det husknepet funkar väl sådär), och då kan det svida en aning men knappt nämnvärt. Har inte provat på mer spännande ställen, direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2010 Hur kom du på idén? En morron stod du där och tänkte "Fan vad jag kommer svettas om pungen idag. IT'S TIME TO TAKE ACTION!!". Du såg dig omkring i badrummet. Blicken svepte förbi schampo och tvål, stannade vid toaborsten ett tag, men efter en kort överläggning med dig själv i huvudet gled blicken vidare. Och stannade till slut på tandkrämen. Du smetade på lite, övervägde att plocka fram tandborsten för att verkligen skrubba in det, men lät det tillslut arbeta sig in i huden själv och ta död på pungtandtroll och knocka ut svettkörtlarna. Eller? Tandkräm torkar ut, därför brukar man använda det på finnar. Men jag vet inte hur hälsosamt det är att torka ut pungen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 5 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2010 Häll på en flaska absolut torrt över pungen så ska ni se att det svider och ni blir torra i flera år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karl-Gunnar Skrivet 18 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2010 Äre sant eller? Känns som det kommer göra ganska ont. Prova själv. Du kommer inte dö av det, det lovar jag. Tandkräm torkar ut, därför brukar man använda det på finnar. Men jag vet inte hur hälsosamt det är att torka ut pungen. Vet inte om det torkar ut? Men det kyler bra för att det är menthol i. Men det är nog ingen fara att torka pungen lite. Den lär inte bli skrynkligare ialalfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts