Skotten_31 Skrivet 1 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2009 Ville bara varna er att aldrig köpa något från digiswe. Jag beställde en kamera 13/7 och den har ännu inte kommit . På sidan står de att det tar bara 8 arbetsdagar.. EFter att ha skickat mail till dom. När svarar dom och säger att de ska skicka ett spårnings nummer så jag kan se vart kameran är. Har väntat i 3 dagar och har ändå inte fått nummret. håll er undan från skitsidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2009 Kolla upp sidor innan du beställer från dom framöver. http://www.prisjakt.nu/butiksinfo.php?ftgid=6090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 1 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2009 net on net. Kolla alltid med oss först! Reklamen på gtasajten är alltid så lärosam. Ang. ditt köp så är du faktiskt lite korkad om du inte kollar omdömen om butiken innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 1 augusti, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2009 net on net. Kolla alltid med oss först! Reklamen på gtasajten är alltid så lärosam. Ang. ditt köp så är du faktiskt lite korkad om du inte kollar omdömen om butiken innan. Håller med om att det är dumt. Anledningen till att jag beställde därifrån utan att läsa omdömen var att jag skulle resa till Spanien efter 1 vecka och ville gärna ha en kamera med mig. Så jag hade bråttom och beställde kameran med billigaste pris (2000kr). Nu är det så att jag rest till Spanien och kommit tillbaka. Blev förvånad när jag såg att varan inte hade kommit. Beställde ett grafik kort därifrån samma dag, den har jag fått. Ett problem.. grafik kortet jag fick var mycket sämre än den jag borde få. Kostade dessutom mindre än de jag betalat för. Den har jag nu skickat tillbaka. Jag skrev till dom att jag hade fått fel vara, dom skicka tillbaka ett mail där dom säger att jag ska betala returfrakten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts