Crusader Skrivet 31 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2009 http://image.com.com/gamespot/images/2009/152/958075_20090602_790screen001.jpg Teaser Predator Trailer Marines Trailer (Ny) Någon mer som längtar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 31 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2009 Yeees längtar också efter AVP3 älskade tvåan har bara lyckats klara ut som Predator i tvåan och körde lite på aliens drygt är det. Hoppas man kan välja som Marines Predator och Aliens. Detta spel verka fett längtar efter att få testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 1 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2009 visst fan ska det bli co-op? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2009 visst fan ska det bli co-op? Nu vet jag inte riktigt då jag har inte följt utvecklingen för detta spel men skulle vara ganska nice med co-op Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 2 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2009 visst fan ska det bli co-op? Hoppas det iaf så att man kan lira skirmish och sånt över liven med ett x antal polare =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 2 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2009 Nu vet jag inte riktigt då jag har inte följt utvecklingen för detta spel men skulle vara ganska nice med co-op Och då verkar det ju vara gaska onödigt att svara på min fråga. Men det låter som det ska bli co-op, vilket kommer bli riktigt nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 9 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2010 Vilken edition tänker ni skaffa? Nöjer ni er med den vanliga Vanilj versionen eller... Survivor Edition • The steelbook • The O-Ring (clear plastic sleeve) • A manual sized PDLC insert with an unlock code to four exclusive maps Eller... Hunter Edition • A mouldable facehugger • A6 3-D lenticular postcard (layers PPT attached) • A Weyland Logo Material sleeve badge • Extra premium packaging including egg vac-packing of the Facehugger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 9 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2010 Att ha en facehugger brevid sig i sängen när man sover låter ju helmysigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2010 Typiskt att det inte angetts något datum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 10 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2010 Först var jag bara helt ointresserad, sen fick jag reda på att man kommer kunna spela som människa, alien och predator och det lär vara freaking awesome. Kommer det finnas online? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2010 Först var jag bara helt ointresserad, sen fick jag reda på att man kommer kunna spela som människa, alien och predator och det lär vara freaking awesome. Kommer det finnas online? Att kunna spela som marine, alien och predator har funnits sen första spelet, och var awesome när man lanade med några polare! Så jag gissar på, ja, det kommer gå att spela vs online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 13 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2010 (redigerad) var en aning intresserad men sen så såg jag en intervju där dom sa att dom har förutsbestämda hopp platser för b.la. predator. i.e. hoppa från gren till gren = animationer no skills needed... Redigerad 13 januari, 2010 av -Razz- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 28 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2010 Achievements lista Dessutom kommer ett demo innan releasen 19 Feb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2010 Achievements lista Dessutom kommer ett demo innan releasen 19 Feb. Kommer demot eller releasen 19 feb? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 28 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2010 Releasen är 19 Feb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 4 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2010 Demo finns ute på steam nu. http://store.steampowered.com/app/34200/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2010 Demo finns ute på steam nu. http://store.steampowered.com/app/34200/ Är det bara jag som inte kan ladda ner? När jag trycker Install Demo så flashar sidan om så händer inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 4 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2010 Är det bara jag som inte kan ladda ner? När jag trycker Install Demo så flashar sidan om så händer inget. Hade samma problem, att starta om steam hjälpte för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 4 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2010 Kommer det inget demo till konsollerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 4 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2010 Kommer det inget demo till konsollerna? Finns ute på både PSN och XBL. Förövrigt är spelet en jävla clusterfuck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts