Henkibojj Skrivet 31 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2009 Yo! Fixade just Key To The City (100%) och kommer hädanefter nästan enbart spela multiplayer för att få de sista troféerna. Satsar på platinum till detta spel och skulle gärna ha nån forumit att leka med på vägen. Jag har redan Fly The Coop men kan gott och väl tänka mig att hjälpa andra med den. Har ni headset (helst, men inget krav) och lust att spela multiplayer så adda mig på PS3, jag nickar Henkibojj där också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2009 Yo! Fixade just Key To The City (100%) och kommer hädanefter nästan enbart spela multiplayer för att få de sista troféerna. Satsar på platinum till detta spel och skulle gärna ha nån forumit att leka med på vägen. Jag har redan Fly The Coop men kan gott och väl tänka mig att hjälpa andra med den. Har ni headset (helst, men inget krav) och lust att spela multiplayer så adda mig på PS3, jag nickar Henkibojj där också. Tid och platts och jag är med 24/7. Imorgon jobbar jag helpanna, men hela nästa vecka så spelar jag med dig om du vill. Hemma vardagar från 15:30----> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 augusti, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2009 Tid och platts och jag är med 24/7. Imorgon jobbar jag helpanna, men hela nästa vecka så spelar jag med dig om du vill. Hemma vardagar från 15:30----> Hehu, plats? PSN såklart Men det lär bli omkring sju till tio om kvällarna. Inte definitivt förstås men det är väl mest sannolikt mellan/omkring de tiderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts