StellHell Skrivet 9 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2010 Skön film, bra mysfaktor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 9 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2010 Verkligen, man känner verkligen igen vissa situationer man själv upplevde som pojk. Å förstår tänket precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 10 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2010 Ska se den på bio med tjejen på söndag. Verkar vara en bra alla hjärtans dag-film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 14 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2010 Dubbelpost men whatever... Tyckte filmen var både bra och riktigt mysig, fast jag tror att man uppskattar den som mest om man är yngre, då den ibland blev rätt barnslig. Scenen då Max lämnade vildingarna var riktigt fin och jag tror nog att alla blev berörda. En sak som jag dock blev lite besviken på var att systern inte var med i slutet, då jag trodde att relationen mellan Max och henne skulle ha en större roll. Men jag kan helt klart rekomendera filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts