Mark Skrivet 29 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2009 (redigerad) https://www.kolla.se/publishlab/files/Bilder/Blogg%20Sara%20T/wildthings1.jpg Max har varit en olydig pojke och skickas till sitt rum omedelbart utan mat. Där skapar han den värld som vi kommer få uppleva på bioduken.. - Jag vet inte hur många av er som har läst originalboken som filmen är baserad på. Jag hade själv helt glömt bort boken fram tills de visade en trailer för filmen innan Harry Potter och Halvblodsprinsen skulle visas. Jag fick världens nostalgiattack när jag förstod att de skulle göra en långfilm av den klassiska boken jag läste i mina yngre dagar. Jag kan knappt vänta tills den dyker upp på dukarna! Så ringa in 27 november i almanackorna! http://www.youtube.com/watch?v=2NOkQ4dYVaM Redigerad 29 juli, 2009 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 29 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2009 Åh, vad bra! Fick gåshud när jag såg trailern - inte nog med att det verkar vara en fin och välgjord film som behandlar orginalhistorien med värdighet, de har Arcade Fire i soundtracket. Tack för tipset, det här gjorde nästan min kväll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2009 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Vet inte hur många gånger jag läst dom böckerna som liten pojk hemma och i skolan/dagis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 31 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2009 Är jag efterbliven som aldrig ens hört talats om dom böckerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 31 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2009 Är jag efterbliven som aldrig ens hört talats om dom böckerna? Räknade med att det inte var så många som hade läst böckerna (eller ens hört talas om dem), så nej..du är inte efterbliven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 31 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2009 Fick samma nostalgi-känsla när trailern visades innan Harry Potter och Halvblodsprinsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2009 Åh, vad bra! Fick gåshud när jag såg trailern - inte nog med att det verkar vara en fin och välgjord film som behandlar orginalhistorien med värdighet, de har Arcade Fire i soundtracket. Tack för tipset, det här gjorde nästan min kväll Jag har aldrig läst böckerna men när Wake Up drog igång tillsammans med den sjukt speciella trailern fick jag nästan gåshud jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2009 Älskade boken/böckerna som liten. Är dock inget fan av genren fantasy, så peppar inte speciellt på filmen faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 7 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2009 Denna har jag sett fram emot ända sen den annonserades. Riktig nostalgi, och Spike Jonze som regiserrar (Jackass-regissören) gör mig ännu mer taggad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 10 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2009 Undrar om de kunde göra en film om Mumin-trollen på samma sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 15 augusti, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=fFDcaTI0cl8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2009 Jag har inte ens hört talas om böckerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 15 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2009 This shit is gonna be so great.. Jag kommer bara ihåg monstrerna litegrann men oj vad jag känner mig nostalgisk när jag ser dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 24 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 Såg precis att filmen har börjat växa i buskarna. Någon som har sett den än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 Såg precis att filmen har börjat växa i buskarna. Någon som har sett den än? Jag väntar till bioupplevelsen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 24 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 Bio är överskattat. Jag har sett den. Riktigt bra film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 Bio är överskattat. Hellre se en storfilm på bio med gott sällskap än att sitta hemma och tjocka sig framför datorn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 24 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 Hellre se en storfilm på bio med gott sällskap än att sitta hemma och tjocka sig framför datorn! Nu vrider du ju på det som du vill. Du kan se den hemma, med gott sällskap. Du behöer inte tjocka dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 Nu vrider du ju på det som du vill. Du kan se den hemma, med gott sällskap. Du behöer inte tjocka dig. Aja, bio är en grymmare upplevelse imo. Smaken är ju som baken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
akko Skrivet 3 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2010 den var bra tycker jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts